کاهش قیمت تمام شده مس با افزایش ظرفیت و اصلاح روش‌ها

کاهش قیمت تمام شده مس با افزایش ظرفیت و اصلاح روش‌ها

در بحث قیمت تمام شده مس محتوی کاهش بسیار خوبی داشتیم که اینکار با افزایش ظرفیت و اصلاح روشها در تمام قسمت‌ها محقق شده است.

 

مهندس احمد مرادعلیزاده مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران با بیان این مطلب در بیست و پنجمین نشست تولید مس منطقه آذربایجان که با حضور مهندس حاجی‌آقازاده مدیرعامل مس منطقه و مدیران و مجریان برگزار شد، از فعالیتهای انجام شده در مس آذربایجان قدردانی کرد.
وی گفت: اورهال سال گذشته با همکاری و همیاری تمام واحدها و متخصصین مجموعه و کمک نیروها و تجهیزات شرکت‌های پیمانکاری به‌شکل بسیار منسجم و مناسب انجام شد که جای تقدیر دارد.
مدیر عامل شرکت مس همچنین با اشاره به همدلی و همکاری کاملا مشهود در مس سونگون گفت: تک تک کارکنان مس منطقه آذربایجان شایسته تقدیر هستند.
همچنین مهندس خانلری مدیرطرح‌های توسعه گزارشی از روند کار در کلیه طرح‌های در دست اجرا ارایه کرد و سپس مدیران هر امور به تشریح عملکرد خود پرداختند.
بر اساس این گزارش، با توجه به اینکه مهندس پرهیزگار معاون تولید مس سونگون به افتخار بازنشستگی نائل آمده، مهندس مرادعلیزاده ضمن آرزوی توفیق برای ایشان از طرف مدیریت و کارکنان مس از وی تقدیر کرد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا