فولاد مبارکه شرکتی در سطح یک جهانی

فولاد مبارکه شرکتی در سطح یک جهانی

مدیر عامل و مالک گروه هرکولس آلمان؛ با دیدن فولاد مبارکه در ایران بسیار شگفت‌زده شدم این شرکت از نظر مدیریت، روند سیستماتیک کار، انضباط ، تمیزی خطوط تولید و کارگاهی در سطح یک جهانی است و ما برای سرمایه‌گذاری‌های مالی در پروژه‌های نورد فولاد مبارکه آمادگی کامل داریم.

 

مدیر عامل و مالک گروه هرکولس آلمان پس از بازدید از فولاد مبارکه تصریح کرد: با دیدن فولاد مبارکه در ایران بسیار شگفت‌زده شدم این شرکت از نظر مدیریت، روند سیستماتیک کار، انضباط ، تمیزی خطوط تولید و کارگاهی در سطح یک جهانی است و ما برای سرمایه‌گذاری‌های مالی در پروژه‌های نورد فولاد مبارکه آمادگی کامل داریم.
آقای طوما در خصوص سابقه همکاری گروه هرکولس آلمان با فولاد مبارکه گفت: از سال ۱۹۹۰در بخش نورد با فولاد مبارکه همکاری داشته‌ایم با خوشحالی باید بگویم که این همکاری پیش از تحریم‌ها و حتی در زمان تحریم‌ها نیز ادامه داشته است و در آینده نیز ادامه خواهد یافت.
بر اساس این گزارش، مدیر عامل و مالک گروه هرکولس آلمان طی دیدار و مذاکره با معاونین اجرای توسعه، تکنولوژی، اقتصادی و مالی، خرید و بهره‌برداری فولاد مبارکه زمینه‌های همکاری بین دو شرکت را مورد بررسی قرار دادند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا