حضور 180 شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در کیش

حضور 180 شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در کیش

کیش - ایرنا- مدیر برپایی سومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و هشتمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری گفت:150 شرکت داخلی و 30 شرکت خارجی از 10 تا 13 آبان ماه در این نمایشگاه به میزبانی جزیره کیش حضور دارند.

آریا حمیدیان روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، هدف از برپایی این نمایشگاه را همگرایی در راستای جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی همکاری و ارتباط بیشتر عنوان کرد وافزود: این امر لازمه تحقق برنامه ششم توسعه است.
وی تصریح کرد : در این نمایشگاه نمایندگان بخش های اقتصادی دولتی ، بخش خصوصی و همچنین بنگاه های خارجی علاوه بر همکاری راهکارهای رونق اقتصادی ، موانع و مشکلات پیش روی در پسا برجام را بررسی می کنند.
حمیدیان مناطق آزاد را بستر مناسبی برای جذب سرمایه گذاری خارجی به ویژه ایرانیان خارج از کشور دانست و گفت : این جذب با هدف توسعه هر چه بیشتر صورت می گیرد .
وی حضور نمایندگان شرکت های خارجی را گامی مهم در توسعه روابط اقتصادی و تجاری بین کشورها عنوان کرد و افزود :30 شرکت خارجی از کشور های ایتالیا، سوئیس ،هندوستان، ترکیه، امارات متحده عربی ، فرانسه، گرجستان، مالزی، انگلستان به همراه 150 شرکت داخلی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت .
مسئول برگزاری سومین همایش بورس ، بانک ، بیمه و خصوصی سازی از برگزاری همایش 2 روزه در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 11 و 12 ابان ماه با عنوان ' سرمایه گذاری و توسعه در ایران' خبر داد و افزود : 12 پنل تخصصی با حضور بیش از 60 سخنران ، اقتصاد دان و صاحب نظر کشورها در حوزه های مرتبط در طول این همایش برگزار خواهد شد .
وی افزود : مقررات جذب سرمایه گذاری خارجی ، آینده پژوهی و کارگاه تخصصی تامین مالی توسعه از جمله کارگاه هایی هستند که با حضور متخصصان و صاحب نظران این حوزه برگزار خواهد شد .
استقرار حاکمیت شرکت در هلدینگ های صنعتی ، استراتژی فعالیت بیمه ای در مناطق ازاد ، افق فرصت های سرمایه گذاری در استان اصفهان ، تامین مالی بین المللی در دوران پسا برجام ، تامین مالی گردشگری با رویکرد هتل سازی ، راهکارهای تامین مالی از طریق بورس اوراق بهادارتهران با نگاهی به توسعه بازار بدهی ایران و جهان از جمله عناوین نشست های تخصصی است که حمیدیان بدان اشاره کرد.
وی افزود : معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کیش، تامین مالی پروژه های زیرساختی عمرانی و روش های تامین مالی از طریق صندوق های خطر پذیر در اقتصاد های نو ظهور و صنعت بیمه از دیگر نشست های تخصصی دیگر این رویداد هستند .
وی به حضور پررنگ رسانه های خارجی در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود : رسانه هایی همچون بلومبرگ، شین هوا چین ، تلویزیون TRT ترکیه، تلویزیون المیادین لبنان، خبرگزاری تیمای انگلستان ،NHK ژاپن از جمله رسانه های خارجی دعوت شده به این رویداد هستند.
ستاد توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری ، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ، سازمان بورس و اوراق بهادار، معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری ، خانه اقتصادی ایران ، سازمان منطقه آزاد کیش ، شورای عالی مناطق آزاد ، سازمان خصوصی سازی ، دانشگاه صنعتی شریف ، سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران از جمله دستگاه های همکار در برگزاری این نمایشگاه هستند .
آئین افتتاحیه سومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و سرمایه عصر دوشنبه در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش با حضور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، رئیس کل بیمه مرکزی و رئیس سازمان خصوصی سازی کشور ، فعالان حوزه اقتصادی کشور و مسئولان محلی در مرکز همایش های بین المللی خلیج فارس برگزار می شود .
1630/1641/ 1484
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا