تولید ورقهای ویژه مخازن حمل گاز مایع در فولاد مبارکه

تولید ورقهای ویژه مخازن حمل گاز مایع در فولاد مبارکه

گروه صنایع معدنی >فولاد - غلامرضا جوانمردي مدير متالورژي و روشهاي توليد شرکت فولاد مبارکه از توليد انبوه و مصرف موفقيت آميز ورقهاي فولادي با گريد P460NJ2 از استاندارد AFNOR فرانسه مربوط به فولادهاي ميکروآلياژي استحکام بالا، ويژه صنعت ساخت مخازن حمل گاز مايع خبر داد.

به گزارش ماین نیوز، وي با بيان اينکه اين نوع ورق در فولاد مبارکه با تناژ حدود1000 تن و در ضخامت 9-10و 12ميليمتر توليد شد،تصريح کرد: محصول مذکور پس از توليد به شرکت «اروم صنعت سامان» تحويل گرديد و در ادامه کليه مراحل ساخت از جمله فرمدهي، جوش پذيري و تستهاي عملکردي با موفقيت در شرکت مذکور انجام شد که در نهايت با توجه به کيفيت بالاي ورق توليد شده در فولاد مبارکه، شرکت مذکور توانست گواهي استاندارد توليد مخازن حمل و نقل و ذخيره سازي و توزيع گاز مايع را کسب نمايد.

ايشان با اشاره به نياز روزافزون و مستمر صنعت ساخت مخازن حمل گاز مايع و ساير صنايع کشور به انواع ورقهاي فولادي خاص، اظهار اميدواري کرد: در سايه تلاش مديريت و کارکنان فولاد مبارکه و با ارتقاي روز افزون دانش و تکنولوژي توليد ورقهاي آلياژي در شرکت، به پيشرفتهاي بيشتري در رفع نياز به واردات دست يابيم.

جوانمردي توليد اين محصول را مايه مباهات و گام مهمي جهت بومي سازي و خودکفايي کشور در بخش صنعت ساخت مخازن حمل و نقل و ذخيره سازي و توزيع گاز مايع خواند.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا