۳ نفر از کارگران معادن زرند و کوهبنان دچار حادثه شدند

۳ نفر از کارگران معادن زرند و کوهبنان دچار حادثه شدند

گروه معادن >زغال‌سنگ - در 48 ساعت گذشته سه نفر از کارگران معادن شهرستان‌های زرند و کوهبنان دچار حادثه شدند‌.

به گزارش ماین نیوز، طی 48 ساعت گذشته در سه حادثه معدنی سه نفر از کارگران معادن شهرستان‌های زرند و کوهبنان دچار حادثه شدند‌.

سعید رشیدی از کارگران معدن گله‌توت که بر اثر حادثه معدن در بیمارستان سینا زرند تحت درمان است، اظهار داشت: عصر روز چهارشنبه 5 آبان ماه به همراه هفت نفر از همکارانم در قسمت استخراج کارگاه در عمق 150 متری زمین مشغول به کار بودیم که ناگهان سنگ از بالا ریزش کرد و از ناحیه کمر و لگن دچار آسیب شدم و برای بقیه کارگران مشکلی پیش نیامد.

جواد سیف‌الدینی یکی دیگر از کارگران معدن که در بیمارستان تامین اجتماعی امام علی (ع) زرند بستری است، گفت: حدود ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه چهارم آبان ماه در تونل 14 /12 منطقه پابدانا همراه چهار نفر از کارگران در عمق حدود 200 متری زمین هنگام نصب چوب و بستن ستون و سرلا، ناگهان تونل دچار ریزش شد و بر اثر اصابت سنگ به دستم سه انگشتم دچار شکستگی شدند و از ناحیه پهلوی چپ نیز آسیب دیدم‌.

شجاع مظفر‌پور کارگر بستری در بیمارستان تامین اجتماعی امام علی (ع) که در معدن اصلی در تونل 4 آسیب دیده است، اظهار داشت: عصر روز سه‌شنبه این هفته همراه شش نفر از کارگران در حال استخراج در عمق حدود 350 متری زمین بودیم و در حالی که من با پیکور در حال کار بودم، ناگهان بر اثر ریزش کوه سنگ بزرگی به دست راستم اصابت کرد و باعث شکستن مچ دست و انگشتم شد.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا