ماین نیوز گزارش می‌دهد:

حضور ۱۲ شرکت ایرانی در المپیک فلزات و ریخته‌گری ترکیه

حضور ۱۲ شرکت ایرانی در المپیک فلزات و ریخته‌گری ترکیه

گروه صنایع معدنی - سه نمایشگاه آنکیروس 2016 (Ankiros)، آنوفر 2016 (Annofer) و ترک کست 2016 (Turkcast) به صورت همزمان از 29 سپتامبر تا 1 اکتبر سال جاری میلادی (8 تا 10 مهر 1395) در شهر استانبول ترکیه برگزار می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ماین نیوز، سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری، ماشین آلات و محصولات آهن-فولاد و ریخته‌گری (آنکیروس 2016)، دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری، ماشین آلات و محصولات فلزات غیرآهنی (آنوفر 2016) و هفتمین نمایشگاه محصولات ریخته‌گری (ترک کست 2016) به صورت همزمان از 29 سپتامبر تا 1 اکتبر 2016 (8 تا 10 مهر 1395) در استانبول ترکیه برگزار می‌شوند.

امسال نزدیک به 1000 غرفه‌گذار از 40 کشور دنیا در سه نمایشگاه یادشده حضور خواهند داشت و پیش‌بینی می‌شود بیش از 15 هزار بازدیدکننده حرفه‌ای نیز از سراسر جهان از این سه نمایشگاه بازدید کنند.

از این سه نمایشگاه به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای صنعت متالورژی و ریخته‌گری در حوزه‌های آهنی و غیرآهنی در منطقه خاورمیانه و اروپا یاد می‌شود.

دو نمایشگاه آنکیروس و آنوفر جنبه بین‌المللی دارند و نمایشگاه ترک کست به ارائه دستاوردها و محصولات صنعت ریخته‌گری ترکیه اختصاص یافته است.

سه نمایشگاه فوق در مرکز نمایشگاهی و کنگره تویاپ استانبول در منطقه بیوکچکمسه برگزار می‎شوند.

امسال شرکت‌های مجتمع صنعتی اسفراین، فرآورده های فولادی، مجتمع جهان فولاد سیرجان، فولاد هرمزگان، صنایع فروآلیاژ ایران، فروسیلیس ایران، توسعه معادن روی ایران، آلومینیوم ایران(ایرالکو)، آهن فولاد غدیر ایرانیان، هلدینگ میدکو، گروه پاترون و کارتن پلاست نیز از ایران در این سه رویداد مهم نمایشگاهی حضور دارند.

برای دریافت فهرست کامل غرفه‌داران در سه نمایشگاه آنکیروس، آنوفر و ترک کست 2016 اینجا کلیک نمایید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت www.ankiros.com مراجعه نمایید.

پایگاه خبری تحلیلی اخبار معادن و صنایع معدنی (ماین نیوز) نیز به عنوان تنها رسانه تخصصی آنلاین ایران در حوزه معدن و صنایع معدنی در سه رویداد نمایشگاهی مهم یادشده در ترکیه حضور خواهد داشت و ضمن توزیع ویژه‌نامه این نمایشگاه، اخبار و گزارش‌های مرتبط با این رویداد مهم را به اطلاع علاقه‌مندان و مخاطبان محترم خواهد رساند.

گزارش از محمدجواد به‌آبادی
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا