جزییات قطع همکاری هوندا با یکی از قطعه سازان همکار

جزییات قطع همکاری هوندا با یکی از قطعه سازان همکار

اقتصاد > صنعت - هوندا به دلیل ساخت ایر بگ های کشنده در حال اخراج کردن یکی از تهیه کننده قدیمی خود تاکاتا است.

در بیانیه شرکت هوندا ذکر شده است که هیچ کدام از مدل های جدید در حال توسعه خودرو تویوتا از ایر بگ های متورم کننده تاکاتا استفاده نخواهند کرد. 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هوندا که یکی از مشتریان بزرگ تاکاتا است ادعا کرد تاکاتا در آزمون ها تحریف و دستکاری کرده است. هوندا درخواست کرده است که تاکاتا شخص ثالثی را استخدام کند و جزئیات جواب آزمون هایی که به تویوتا داده را بررسی کند. 

تاکاتا با رویداد های فاجعه بار که از ایربگ های ناتمام به وجود آمده در حال مبارزه است. هنگامی که این ایربگ ها فعال شوند منفجر خواهند شد یا هنگام باز شدن خورده های فلز پرتاب می کند.

در حال حاضر ۸ مورد مرگ و میر داشته که یک مورد در مالزی بود و هفت مورد در آمریکا اتفاق افتاد. در روز چهارشنبه تنظیم کنندگان آمریکایی٫ تاکاتا را به دلیل فروختن ایربگ های خراب جریمه زیاد ۷۰ میلیون کرده است.

تاکاتا امکان دارد ۱۳۰ میلیون جریمه شود اگر نتواند در سنجش امنیت وفاداری خود را ثابت کند.

اداره بین المللی امنیت ترافیک بزرگراه از تاکاتا خواست تا از تولید محصولاتی مانند مورد هایی که مشکل ایجاد کرده اند دست بردارد و این شرکت قبول کرد سفارش های جدیدی نگیرد.

فراخوان های مرتبط به حداقل ۱۹ میلیون خودرو تاثیر گذاشت و شرکت های بزرگ خودرو هایی مانند فورد، نیسان و تویوتا را زیر فشار قرار داد.

۲۳ درصد این فراخوان ها درست شدند و برخی از آن ها هنوز در حال تعمیر است.

منبع: سی ان ان مانی / مترجم: متین دخت والی نژاد

22439

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا