شرکتی دیگر به گروه حمل ونقل آمد؛

درج نماد "حسیر" در بازار دوم فرابورس ایران

درج نماد

شرکت ریل سیر کوثر که در حال حاضر دارای سرمایه 471 میلیارد و 820 میلیون ریالی است، در تاریخ 29 اردیبهشت ماه جاری در گروه حمل‌ونقل، انبارداری و ارتباطات زیرگروه حمل و نقل از طریق خطوط راه‌آهن پذیرش شده و پس از کسب تمامی شرایط لازم برای پذیرش روز جاری نماد معاملاتی آن با نام "حسیر" در فهرست نرخ‌های فرابورس درج شده است.

 

بازار دوم فرابورس ایران روز گذشته شاهد درج نماد شرکت ریل سیر کوثر از گروه حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از فرابورس ایران، شرکت ریل سیر کوثر که در حال حاضر دارای سرمایه 471 میلیارد و 820 میلیون ریالی است، در تاریخ 29 اردیبهشت ماه جاری در گروه حمل‌ونقل، انبارداری و ارتباطات زیرگروه حمل و نقل از طریق خطوط راه‌آهن پذیرش شده و پس از کسب تمامی شرایط لازم برای پذیرش روز جاری نماد معاملاتی آن با نام "حسیر" در فهرست نرخ‌های فرابورس درج شده است.

موضوع فعالیت شرکت ریل سیر کوثر که در سال 82 به ثبت رسیده و فعالیت خود را از سال 84 آغاز کرده در خصوص ایجاد واحدهای صنعتی و تولیدی و فعالیت در بخش صنعت ریلی، ساخت قطعات یدکی مورد نیاز این صنعت، تاسیس کارگاه‌های تعمیراتی جزئی و کلی واگن‌های مسافری و باری و مواردی از این دست است. اما به‌طور کلی فعالیت این شرکت را می‌توان در سه دسته کلی حمل و نقل ریلی مسافری، حمل و نقل ریلی باری و سرمایه‌گذاری در صنعت ریلی کشور دسته‌بندی کرد.

گفتنی است؛ سهامدار عمده این شرکت متعهد شده در روز عرضه اولیه 20 درصد از سهام "حسیر" را نخستین بار به عموم عرضه کند.

 
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا