"شتران" در آستانه ورود به بورس شفاف سازی کرد؛

تعیین و تکلیف یک دعوای حقوقی قدیمی

تعیین و تکلیف یک دعوای حقوقی قدیمی

در جریان معاملات امروز بازار سهام ، نماد پالایشگاه تهران بعد از انتقال از فرابورس ، در بورس باز می شود تا سهام این شرکت که رکورددار گرانترین سهم ایران است، در بازار دوم معاملات بورس و با همان نماد "شتران" داد و ستد شود اما در آستانه این رویداد، درباره آخرین وضعیت یک دعوای حقوقی توضیح داده شد.

در آستانه گشایش نماد امروز پالایشگاه تهران در بورس، این شرکت که رکورددار گرانترین سهم ایران است درباره آخرین وضعیت یک دعوای حقوقی توضیح داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، در جریان معاملات امروز بازار سهام، نماد پالایشگاه تهران بعد از انتقال از فرابورس ، در بورس باز می شود تا سهام این شرکت که رکورددار گرانترین سهم ایران است، در بازار دوم معاملات بورس و با همان نماد "شتران" داد و ستد شود اما در آستانه این رویداد، درباره آخرین وضعیت یک دعوای حقوقی توضیح داده شد.

فریدون ورشوساز مدیر مالی این شرکت با اشاره به عدم دریافت نرخ های نفت خام و فرآورده های اصلی در 6 ماهه ابتدایی سال 95 از شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، اعلام کرد: در حال حاضر ارایه گزارش عملکرد 6 ماهه منتهی به شهریور 95 میسر نبوده و مفروضات مربوط به اولین پیش بینی درآمد سال 95 کماکان به قوت خود باقی است.

وی ادامه داد: ضمنا در خصوص دعوی اداره موقوفات آستان حضرت عبدالعظیم (ع) که در مرحله رسیدگی تجدیدنظر بوده هنوز رای قطعی صادر نشده است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا