تحولات بازار میوه/ خیار ۴۰ درصد گران شد

تحولات بازار میوه/ خیار ۴۰ درصد گران شد

اقتصاد > کشاورزی - مهر نوشت:قیمت این هندوانه در میدان مرکزی میوه و تره‌‌بار ۱۰۰ درصد، خیار حدود ۴۰ درصد، سبزی، لیموشیرین، سیرخشک و لیموترش حدود ۱۰ درصد نسبت به هفته گذشته رشد داشته است.

یک مقام مسئول در میدان مرکزی میوه و تره‌بار از افزایش قیمت سبزی، خیار، سیرخشک، هندوانه، گوجه فرنگی، لیمو شیرین و لیموترش نبست به هفته قبل خبر داد.

هادی بختیاری از دو برابر شدن قیمت هندوانه خبر داد و اظهارداشت: قیمت این محصول در میدان مرکزی میوه و تره‌‌بار ۱۰۰ درصد، خیار حدود ۴۰ درصد، سبزی، لیموشیرین، سیرخشک و لیموترش حدود ۱۰ درصد نسبت به هفته گذشته رشد داشته است.

وی همچنین از افزایش حدود ۱۵ درصدی قیمت گوجه‌فرنگی در یک هفته اخیر در میدان بارفروشان خبر داد و اظهارداشت: در این میان قیمت موز حدود ۱۵ درصد کاهش یافته است.

بختیاری، حجم گسترده واردات موز به کشور را مورد اشاره قرار داد و گفت: در حال حاضر به دلیل عدم برگزاری مجالس جشن و  سرور مصرف این میوه لوکس کاهش یافته است.

این مقام مسئول در میدان مرکزی میوه و تره‌بار، قیمت موز را بین ۲۷۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان و قیمت نوع ممتاز و دست‌چین آن را ۳۲۰۰ تومان اعلام کرد.

وی، قیمت هندوانه را بین ۶۰۰ تا ۸۰۰ و نرخ نوع ممتاز این صیفی را ۱۰۰۰ تومان عنوان و  اضافه کرد: در حال حاضر قیمت هرکیلوگرم لیمو ترش بین ۸ تا ۱۰ هزار تومان و نرخ نوع ممتاز آن ۱۲ هزار تومان است.

بختیاری، قیمت انواع میوه، سبزی و صیفی‌جات دیگر را نیز به شرح جدول زیر اعلام کرد:

 

3535

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا