در اولین روز هفته صورت گرفت؛

رقابت برای ۴ محصول شیمیایی

رقابت برای ۴ محصول شیمیایی

امروز در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۱۳ هزار و ۷۷۸ تن محصول مورد معامله قرار گرفت.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات ۶۲ هزار و ۳۶۰ تن و تقاضای آن بالغ بر ۴۴ هزار و ۲۵۹ تن بود.

همچنین در این روز محصولات شیمیایی پتروشیمی شازند که عرضه آنها در روزچهارشنبه هفته گذشته لغو شده بود، انجام شد.

به این ترتیب در این روز حجم معاملات در گروه محصولات شیمیایی با توجه به عرضه های شازند، کرمانشاه و خراسان یک هزار و ۵۸۵ تن بود، عرضه ها نیز ۳ هزار و ۶۱۳ تن و تقاضای آن هم ۸ هزار و ۷۰۱ تن رقم خورد.

منومروینیل استات، منواتیلن گلایکول، دی اتیلن گلایکول و ایزوبوتانول از کالاهای مورد توجه خریداران در این روز بودند که با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

منومروینیل استات پتروشیمی شازند با حجم عرضه ۵۵۰  تن ۲۷۵۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۱۵ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۲۱ تومان رقم خورد.

همچنین منواتیلن گلایکول هم با حجم عرضه ۳۳۰ تن ۴ هزار و ۲۲۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا یک هزار و ۹۶۸ تومان و نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۱۶۵ تومان رقم خورد، این کالا به صورت سلف عرضه شده بود.

دی اتیلن گلایکول پتروشیمی شازند هم با حجم عرضه۱۱۰ تن به میزان ۶۲۷ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۱۸۳ تومان و نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۴۰۱ تومان بود.

ایزوبوتانول این مجتمع هم ۱۶۵ تن عرضه و ۶۶۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا یک هزار و ۸۸۰ تن و قیمت خرید آن هم ۲ هزار و ۶۸ تومان رقم خورد.

در همین حال دی اتانول آمین و تری اتیلن گلایکول پتروشیمی شازند به ترتیب اب حجم ۲۶۴ و ۲۲ تن با قیمت پایه مورد معامله قرار گرفت.

همچنین در این روز آمونیاک گاز و مایع پتروشیمی خراسان و تری اتانول آمین پتروشیمی شازند و اوره صنعتی گرانوله پتروشیمی کرمانشاه وارد سیستم مچینگ شد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا