امروز در بورس کالا؛

پی وی سی ها در کانون توجه قرار گرفتند

پی وی سی ها در کانون توجه قرار گرفتند

در گروه محصولات پلیمری امروز پلی استایرن های معمولی و مقاوم، پلی اتیلن های سبک فیلم، پلی پروپیلن های نساجی و برخی از گریدهای پی وی سی ها با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، این در حالی است که هفته گذشته جذابیت معاملات پی وی سی به کلی از بین رفته بود، اما در هفته جاری افزایش قیمت جهانی این کالا دوباره سبب شد تا خریداران به معاملات بازگردند.

به این ترتیب پی وی سی گرید ۶۵ پتروشیمی بندرامام با حجم عرضه ۹۹۰ تن به میزان ۳۰۳۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا۲ هزار وو ۹۱۵ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۹۷۴ تومان رقم خورد.

در همین حال پلی استایرن های معمولی و مقاوم هم در کانون توجه خریداران قرار داشته، به طوری که گرید ۱۵۴۰ با حجم عرضه ۷۵۰ تن به میزان ۲۶۴۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۹۶۱ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۵۱۶ تومان رقم خورد.

همچنین پلی استایرن انبساطی ۳۰۰ هم با حجم عرضه ۱۰۰ تن به میزان ۱۹۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۲۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۵۴۸ تومان رقم خورد.

پلی اتیلن های سبک فیلم هم با توجه به قرار داشتن در فصل مصرف با رقابت از سوی معامله گران خریداری می شوند، به طوری که گرید ۰۰۷۵ پتروشیمی بندرامام با حجم ۱۵۰۰ تن عرضه به میزان ۳۶۳۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۹۹۳ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۲۵۴ تومان بود.

گرید ۰۲۰ این مجتمع هم با ۱۰۰۰ تن عرضه ۱۸۳۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۹۹۳ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۳۹ تومان بود.

پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری و پلی پروپیلن های نساجی هم در این روز مورد توجه خریداران بوده و با رقابت از سوی معامله گران روبه رو شدند، به طوری که گرید ۸۲۵ با ۴۴۰ تن عرضه ۱۴۶۳ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۳ هزار و ۲۱۲ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۴۲۵ تومان بود. گرید ۷۸۱ هم با عرضه ۹۲۴ تنی به میزان ۲۰۱۵۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۳ هزارو ۶۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۳۶۶ تومان رقم خورد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا