همزمان با نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در کیش؛

همایش راهکارهای تامین مالی با رویکرد توسعه بازار بدهی برگزار می شود

همایش راهکارهای تامین مالی با رویکرد توسعه بازار بدهی برگزار می شود

بورس تهران در سومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی جزیره کیش حضور یافته و همایش " راهکارهای تامین مالی از طریق بورس تهران با نگاهی به توسعه بازار بدهی در ایران و جهان" در ۱۳ آبان ماه برگزار می کند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، حمید روح بخش مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران ضمن بیان مطلب فوق افزود: بورس اوراق بهادار تهران همانند سنوات گذشته با همراهی سایر ارکان بازار سرمایه در سومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک ، بیمه و خصوصی سازی در جزیره کیش حضور خواهد داشت. روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران و همکاران تالار منطقه ای کیش در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه کیش از تاریخ ۱۰ الی ۱۳ آبان از ساعات ۱۸ الی ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان، سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی در محل غرفه خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه پتانسیل ها و توانمندی های بورس تهران معرفی می شود خاطر نشان کرد: فرآیند تامین مالی و سرمایه پذیری از طریق بازارها و ابزارهای معاملاتی در بورس تهران و همچنین فرآیند سرمایه گذاری از طریق ابزارهای متنوع به سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی معرفی خواهد شد.

وی ضمن اشاره به اینکه بورس تهران پاسخگوی علاقه مندان و حاضرین در محل غرفه است، خبر از برگزاری همایش اختصاصی داد و گفت: این همایش با عنوان "راهکارهای تامین مالی از طریق بورس تهران با نگاهی به توسعه بازار سرمایه در ایران و جهان" روز پنج شنبه ۱۳ آبان ماه در مرکز همایش های بین المللی کیش، سالن ابن سینا، میزبان کارفرمایان، فعالان اقتصادی، دانشجویان و پژوهشگران خواهد بود.

روح بخش افزود: در این همایش مزایا، شرایط و فرآیند پذیرش و عرضه اولیه در بورس تهران به طور اجمالی ارائه می شود. همچنین تامین مالی از طریق ابزارهای نوین مالی از قبیل انواع صکوک اجاره، مرابحه و استصناع و صندوق های پروژه زمین و ساختمان از دیگر مباحث می باشد. در این همایش تجربه بازار اوراق بدهی در ایران و بین الملل و همچنین عملکرد بورس تهران در توسعه بازار ابزارهای تامین مالی، توسط مدیران و کارشناسان بورس تهران ارایه خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران در پایان تاکید کرد: بورس تهران با در اختیار داشتن ۳۲۲ شرکت لیست شده در قالب ۳۷ صنعت یکی از متنوع ترین بورس های منطقه و بین الملل است. همچنین بورس تهران با انعقاد ۱۲ تفاهم نامه همکاری با بورس های خارجی و عضویت در ۴ نهاد بین الملل، ارتباط مناسبی در سطح بین الملل فراهم کرده و در غرفه بورس تهران نیز میزبان سرمایه گذاران خارجی خواهد بود.

منبع: عصر بازار

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا