تحقق 6 درصدی پیش بینی های "ومعادن" طی 6 ماه

تحقق 6 درصدی پیش بینی های

شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 94 را با سرمایه 16 هزار میلیارد ریال مبلغ 126 ریال اعلام کرده است و طی دوره 6 ماهه نخست سال با اختصاص 8 ریال سود به ازای هر سهم معادل 6 درصد از پیش بینی هایش را پوشش داد.


 

شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات در دوره 6 ماهه نخست سال با اختصاص 8 ریال سود به ازای هر سهم معادل 6 درصد از پیش بینی هایش را پوشش داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 94 را با سرمایه 16 هزار میلیارد ریال مبلغ 126 ریال اعلام کرده است و طی دوره 6 ماهه نخست سال با اختصاص 8 ریال سود به ازای هر سهم معادل 6 درصد از پیش بینی هایش را پوشش داد.

بر اساس این گزارش این شرکت در دوره 6 ماهه نخست سال مالی جاری معادل 8 درصد از سود حاصل از سرمایه گذاریها، 13 درصد از سود حاصل از فروش سرمایه گذاریها، 9 درصد از جمع درآمدها، 8 درصد از سود عملیاتی، 5 درصد از سود خالص و 6 درصد از سود به ازای هر سهم را محقق کرد که در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل روند کاهشی داشته است.

این شرکت اعلام کرد با توجه به برگزاری مجمع عممی فوق العاده مورخ 24 اسفند ماه 93 و تصویب افزایش سرمایه به میزان پنج هزار و 920 میلیارد ریال تعداد سهام برای سال مالی 94 معادل 21 میلیارد و 920 میلیون سهم در محاسبات سود هر سهم در نظر گرفته شده است.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا