پانزدهمين همايش سياست‌های توسعه مسكن در ايران

پانزدهمين همايش سياست‌های توسعه مسكن در ايران

پانزدهمین همایش سیاستهای توسعه مسکن در ایران با موضوعات مسکن اجتماعی، بازآفرینی شهری پایدار، برنامه‌ریزی شهری و سیاستگذاری زمین و دیگر موارد روزهای دوم وسوم آذر برگزار خواهد شد.

 

پانزدهمین همایش سیاستهای توسعه مسکن در ایران با موضوع های مسکن اجتماعی، بازآفرینی شهری پایدار، برنامه ریزی شهری وسیاستگذاری زمین، فناوری درصنعت ساختمان، توسعه نظام تأمین مالی مسکن، مسکن روستایی و حوزه های اجتماعی مسکن در ایران روزهای دوم وسوم آذر در محل پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران برگزار می ‌شود.
با اتمام تدوین طرح جامع مسکن، الزامات برنامه های اجرایی این طرح (برنامه های تامین مسکن کم درآمدها، نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده و سکونت گاههای نابسامان شهری، برنامه اصلاحات در سیاست زمین با تاکید بر نظام برنامه ریزی شهری ، تقویت کارآمدی صنعت ساختمان، بهبود و توسعه نظام تامین مالی مسکن ، مسکن روستایی، توسعه بازار استیجار) در دستور کار وزارت راه و شهرسازی و دستگاههای تابعه قرار گرفته است.
وزارت راه و شهرسازی به عنوان متولی بخش مسکن، با برگزاری پانزدهمین همایش سیاست های توسعه مسکن درجستجوی به دست آوردن فرصتی است تا از نظر و دیدگاههای کارشناسان، متخصصان و پژوهشگران و مدیران بخش خصوصی و دولتی مسکن بهره مند شود و از آن در تدوین سیاست ها و برنامه های اجرایی طرح جامع مسکن استفاده بهینه کند.
علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر به http://www.hamayeshmaskan.ir مراجعه کنند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا