افزایش 14 درصدی تولیدات سایپا در سه ماهه نخست امسال

افزایش 14 درصدی تولیدات سایپا در سه ماهه نخست امسال

تهران- ایرنا- گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد که تولید خودرو در این شرکت در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل، 14 درصد افزایش یافته است.

به گزارش روز چهارشنبه گروه خودروسازی سایپا، باهدف اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، از نیمه دوم سال گذشته برنامه های مختلفی در گروه سایپا در دستور کار قرار گرفت که ارائه طرح‌های متنوع فروش، اجرای طرح‌های مختلف تامین نقدینگی مانند طرح «نوین اتوخدمت»، اصلاح‌ ساختار سرمایه، برنامه‌ریزی برای گسترش میزان ساخت داخل و توجه به تنوع محصول از جمله این اقدامات بود.
این گزارش می افزاید: در سال گذشته تولید روزانه شرکت سایپا از 831 دستگاه در شهریور94 با 139 درصد رشد در اسفندماه همان سال به یک هزار و 989 دستگاه رسید.
در ادامه این گزارش آمده است: روند به رشد تولید ادامه یافت و میزان تولید گروه سایپا در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، 14 درصد افزایش یافت. به عبارتی دیگر، تولید سایپا در سه ماه نخست پارسال 93 هزار و 822 دستگاه بود که در سه ماهه نخست امسال به 106 هزار و 904 دستگاه افزایش یافت.
سایپا همچنین اعلام کرد که بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در گروه خودروسازی سایپا، این تداوم رشد تا پایان سال 95 نیز ادامه خواهد داشت.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا