افزایش قیمت سه محصول ایران خودرو فعلاً منتفی شد

افزایش قیمت سه محصول ایران خودرو فعلاً منتفی شد

در حالی که ایران خودرو چند روز پیش به نمایندگی‌های فروش خود اعلام کرده بود که قیمت سه محصولش را از ابتدای تیرماه افزایش خواهد داد، این افزایش قیمت فعلا منتفی اعلام شد.

 

طبق اعلام ایران خودرو به نمایندگی‌های فروش این شرکت، قرار بود قیمت سه محصول ایران خودرو از ابتدای تیرماه حدود 300 هزار تومان افزایش یابد، اما این شرکت در بخشنامه جدید به نمایندگی‌های فروش خود، افزایش قیمت ها را فعلاً منتفی اعلام کرده است.
در قیمت گذاری جدید محصولات ایران خودرو، قیمت سمند LX مالتی پلکس 30 میلیون و 500 هزار تومان، پژو 206 تیپ پنج معادل 37 میلیون و 100 هزار تومان و پژو 405 دوگانه سوز 30 میلیون و 800 هزار تومان تعیین شده بود.
قیمت قبلی سمند LX مالتی پلکس 30 میلیون و 283 هزار تومان، پژو 206 تیپ پنج 36 میلیون و 842 هزار تومان و پژو 405 دوگانه سوز 30 میلیون و 569 هزار تومان بود که البته این قیمت ها مشمول کارت طلایی رایگان و دستگاه رهیاب رایگان نیز می‌شود.

 


قیمت محصولات ایران خودرو ابتدای امسال در پی افزایش نرخ بیمه شخص ثالث افزایش یافته و قرار بود باز هم از ابتدای تیرماه افزایش دوباره برای سه محصول این شرکت اعمال شود.
تصمیم به افزایش قیمت سه محصول ایران خودرو در شرایطی اتخاذ شده بود که بازار خودرو با رکود روبرو است و خودروسازان برای فروش محصولاتشان به شرایط ویژه و قسطی فروشی روی آورده‌اند.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا