در راستای سفر قریب الوقوع هیئت دولت؛

مطالبات بخش خصوصی استان سمنان تهیه و تدوین شد

مطالبات بخش خصوصی استان سمنان تهیه و تدوین شد

سمنان - رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان از تهیه و تدوین مطالبات بخش خصوصی در چهار بخش صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری خبر داد و گفت: این مهم در راستای سفر قریب الوقوع هیئت دولت به استان انجام شده است.

علی اصغر جمعه ای صبح چهارشنبه در دهمین نشست هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان که بصورت فوق العاده در محل کارخانجات آریا ترانسفو سمنان برگزار شد، از سفر قریب الوقوع رئیس جمهوری و هیئت دولت در استان سمنان خبر داد و بیان داشت: بخش خصوصی مطالبات خود را در چهار سر فصل صنعت، معدن، گردشگری و کشاورزی اعلام کرده و انتظارات بصورت شفاف بیان شده است.

وی خواسته های بخش خصوص را با محوریت  توسعه استان سمنان عنوان کرد و افزود: مطالبات در قالب توسعه و زیر ساخت های کلیدی از هیئت دولت خواسته شده است.

رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان تصریح کرد: طی هماهنگی های صورت پذیرفته حضور رئیس اتاق ایران در ترکیب تیم هیئت دولت در سفر های استانی  قطعی شده بدین خاطر باید خواسته های بخش خصوصی منسجم  و هماهنگ باشد تا بتوانیم تاثیر پذیری مطلوب  را شاهد باشیم.  

 سهراب حکیم زاده عضو هیئت رئیسه اتاق سمنان نیز در این نشست جمع بندی خواسته های بخش خصوصی را حاصل جلسات و نشست های مستمر  هم اندیشی بیان کرد و افزود: احصاء موارد فوق الذکر و ارائه راهکارها و پیشنهادات اتاق بازرگانی در کارگروه های مختلف با حضو کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان صورت پذیرفته و بدین منظور انسجام فی مابین بخش دولت و خصوصی  شکل گرفته است.

عضو هیات نمایندگان اتاق سمنان و مدیر عامل شرکت آریا ترانسفو شرق،  بخش بندی و کلی نگری مطالبات را مهم ارزیابی و بیان کرد :  سفر هیات دولت و شخص رئیس جمهور به استان سمنان فرصت مهمی را برای مردم استان فراهم نموده  بدین منظور  باید از فرصت پیش رو  کمال استفاده را ببریم

فرج الله معماری خواسته های استان را در سه محوریت  آب، ارتباطات و  انتقال فعالیت های اقتصادی عنوان کرد.

 در ادمه امیر حسین شقاقی خوش خلق عضو هیئت نمایندگان و مدیر عامل شرکت شرین نوین خاورمیانه  نیز معمای اقتصادی کشور را در ضعف قدرت خرید مصرف کننده بیان کرد و افزود: همه تولید کنندکان کشور به طور عام دارای مشکل منابع هستند و تا زمانی که قدرت خرید مصرف کننده بالا نرود شاهد رونق اقتصادی نخواهیم بود.

وی در خاتمه توسعه زیر ساخت ها علی الخصوص گسترش ارتباطی خطوط راه آهن برقی به استان را بسیار مفید و حائز اهمیت بر شمرد و بیان داشت:  باید سریز جمعیت و اقتصاد کلان شهر تهران را به سمت سمنان  هدایت شود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا