عملکرد ۱۲ ماهه بزرگترین بانک بورس اعلام شد + انتشار اشتباه یک مصوبه

عملکرد ۱۲ ماهه بزرگترین بانک بورس اعلام شد + انتشار اشتباه یک مصوبه

بانک صادرات که با سرمایه ۵.۷ هزار میلیارد تومانی، بزرگترین بانک بورس بشمار می رود، با اعلام عملکرد ۱۲ ماهه سال گذشته اقدام به انتشار اشتباه یک مصوبه مربوط به سال ۹۲ کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بانک صادرات ایران که با سرمایه بیش از 5.78 هزار میلیارد تومانی بزرگترین بانک حاضر در بورس بشمار می رود و پیش از این از افزایش 30 درصدی منابع ، 32 درصدی منابع جاری و کاهش بیش از 10 درصدی مطالبات نسبت به ابتدای سال  94 خبر داده ، عملکرد 12 ماهه سال گذشته مالی 94 را اعلام کرد.

براساس این گزارش، طبق صورت های مالی حسابرسی نشده ، "وبصادر" 100 درصد سود اعلامی را محقق کرده و به ازای هر سهم ۱۴۵ ریال سود محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۵ درصد رشد نشان می دهد .

این رشد ناشی از افزایش ۵۸ درصدی جمع درآمدهای مشاع بوده و در این میان ، سود علی‌الحساب سپرده‌های سرمایه‌گذاری 41 درصد افزایش و جمع درآمدهای غیر مشاع ۵ درصد کاهش داشته است. جمع هزینه ها هم با افزایش ۱۶ درصد به ۵۷,۷۱۸ میلیارد ریال رسیده است.

از سوی دیگر این بانک در اقدامی اشتباه و شبهه انگیز، تصمیمات مجمع فوق العاده سال مالی 92 را در کدال منتشر کرده که معلوم نیست با چه هدفی بوده و چرا این اشتباه از سوی بزرگترین بانک بورس رخ داده و مسئولان آن نسبت به رفع این اشتباه اقدامی نکرده اند؟

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا