رئیس سازمان صنعت و معدن کرمان:

۲۰ درصد اکتشافات کرمان توسط بخش خصوصی انجام می‌شود

۲۰ درصد اکتشافات کرمان توسط بخش خصوصی انجام می‌شود

گروه اكتشاف و زمين شناسي - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال استان کرمان گفت: 20 درصد از سطوح اکتشافی استان کرمان به کمک بخش خصوصی در حال انجام است.

به گزارش ماین نیوز، محمود سلطانی‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان اظهار داشت: پایش واحدهای صنعتی از دو سال قبل آغاز و یک‌هزار و 520 واحد شناسایی شد.

وی افزود: در حوزه شمال استان کرمان در مجموع 400 واحد تولیدی و صنعتی راکد و نیمه فعال داریم که پیش‌بینی برای راه‌اندازی آنها 900 تا یک‌هزار میلیارد تومان است.

سلطانی‌زاده ادامه داد: در راستای کمک به واحدهای نیمه‌فعال و راکد برای کرمان 400 میلیارد تومان تخصیص اعتبار داشتیم که تاکنون 120 میلیارد تومان مصوب شده و 2 هزار و 198 نفر را مشغول به کار می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: تا پایان نیمه اول تیرماه کل 400 میلیارد تومان را برای رفع مشکل واحدهای صنعتی استان کرمان هزینه می‌کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: در حوزه شمال استان کرمان 141 طرح با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد داریم که نیازمند 240 میلیارد تومان اعتبار هستند.

سلطانی‌زاده بیان داشت: از مجموع 36 طرح ملی کشور، سه طرح گندله‌سازی گل‌گهر، گندله‌سازی میدکو و شمش میدکو در استان کرمان است که آذر ماه به بهره‌برداری می‌رسند.

وی عنوان کرد: کرمان تنها استانی است که با کمک بخش خصوصی توانسته 20 درصد از سطح قابل اکتشاف را زیر اکتشاف ببرد.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا