دورنمای قراضه و بازیافت مس در چین

دورنمای قراضه و بازیافت مس در چین

دورنمای بلند‎مدت برای تولید قراضه مس در چین خوب است، اما در حال حاضر، شرایط بازار اغلب به نفع استفاده از کاتد اولیه رقم می‏خورد. بنا بر اعلام اداره جهانی آمار فلزات (WBMS)، قراضه، حلقه مهمی در زنجیره تأمین مس محسوب می‏شود.

 

دونجینگ فانگ‏یوان "Dongying Fangyuan"، بزرگ ‌ترین کارخانه خصوصی ذوب مس چین، در نظر دارد ظرفیت پالایشگاه خود را به رقم چشمگیر 700 هزار تن در سال برساند. کویی زی‌ ژیانگ، بنیان‌ گذار و رئیس این شرکت در گفت‌ و گو با «کیکی‌کانگ» (Kiki Kang) از روند شکل ‎گیری این شرکت و تشریح برنامه‌ های آینده و دیدگاه‌ های خود در خصوص چشم‌انداز بازارهای امروز مس می‌ گوید.
کویی گفت: «آمریکا و کشورهای اروپایی قبلاً فصل اوج تولیدات مس خود را سپری کرده‏اند و کمی هم از پردازش آن سود بردند. چگونه ممکن است موضوع ذوب مس برای آنها جذاب باشد؟ چنین چیزی محال است! با این حال، می‎ بینید که تقاضا از سوی شرکت‏ های چینی جدی و مداوم است.
دورنمای بلند‎مدت برای تولید قراضه مس در چین خوب است، اما در حال حاضر، شرایط بازار اغلب به نفع استفاده از کاتد اولیه رقم می‏خورد. بنا بر اعلام اداره جهانی آمار فلزات (WBMS)، قراضه، حلقه مهمی در زنجیره تأمین مس محسوب می‏شود. از این رو، در چین که بزرگ‏ ترین تولیدکننده مس تصفیه ‏شده در جهان است، قراضه از اهمیت ویژه ‏ای برخوردار است. میزان تولید قراضه در این کشور طی سال گذشته 8 میلیون تن بوده است.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا