هشدار نماینده مجلس به تکرار تجربه ارج برای پلی اکریل

هشدار نماینده مجلس به تکرار تجربه ارج برای پلی اکریل

نماینده مردم مبارکه در مجلس گفت: اگر کم توجهی ها در خصوص شرکت پلی اکریل ایران ادامه یابد امکان دارد این کارخانه به سرنوشت کارخانه ارج دچار شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، زهرا سعیدی با تاکید برضرورت رفع مشکلات بخش صنعت به خانه‌ ملت گفت:باید پذیرفت عوامل اقتصادی به هم ارتباط دارند و یکی از راهکارهای اصلی برای رفع مشکلات بخش صنعت استفاد از تسهیلات بانکی است.

وی ادامه داد: مدیریت اقتصادی بخش تولید باید درک صحیحی از مسائل مختلف داشته باشد تا بتواند تدابیر صحیحی اتخاذ کند. این درحالی است که در رونق تولید باید به موضوعاتی مانند بهای تمام شده تولید،کیفیت و بازاریابی توجه شود. نباید اجازه داد صنایعی که در وضعیت بحرانی قرار دارند از دست بروند،بنابراین باید با اتخاذ تدابیر عملیاتی صنایع نیمه فعال و تعطیل را فعال کرد.

این نماینده مجلس با تاکید بر لزوم استفاده از تکنولوژی های پیشرفته در صنعت، ادامه داد: شرکت پلی اکریل که از کارخانه های بزرگ کشور بوده، در حال حاضر با مشکلات جدی روبرو است. بنابراین باید با کار کارشناسی و بررسی مشخص شود دلایل این موضوع چه بوده و در این راستا باید تلاش کرد مشکلات برطرف شود.

زهرا سعیدی افزود: اگر کم توجهی ها درخصوص شرکت پلی اکریل ایران ادامه یابد امکان دارد این کارخانه به سرنوشت شرکت ارج دچار شود.

براساس این گزارش، شرکت پلی اکریل ایران درحالی از 24 مردادماه 1353 تاسیس شده که از سال گذشته افزایش سرمایه 1000 تا 1200 درصدی این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها مطرح شده اما تاکنون بی نتیجه مانده و مدیریت جدید آن برای خروج از ماده ۱۴۱ قانون تجارت پیگیر این موضوع مهم و حیاتی است و کارگران و سهامداران آن انتظار دارند این موضوع به نتیجه رسیده و شرایط این شرکت بهتر شود.

"شپلی" با سرمایه بیش از 49 میلیارد تومانی برای هر سهم سال مالی 2211 ریال زیان پیش بنی کرده و نماد معاملاتی آن از 28 فروردین سال جاری برای برگزاری مجامع سالیانه و فوق العاده متوقف است.

پایان پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا