در نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه رقم خواهد خورد؛

حضور استارتاپ های مالی ایران، خاورمیانه و شمال آفریقا

حضور استارتاپ های مالی ایران، خاورمیانه و شمال آفریقا

"فین استارز 2016، میزبان 50 استارتاپ مالی ایران، منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا خواهد بود. علاوه بر این 10 صندوق سرمایه گذاری جسورانه نیز در این رویداد حضور خواهند داشت تا فرصت های سرمایه گذاری خود را معرفی کنند."


فناوری مالی یا Fintech این روزها تبدیل به موضوعی داغ در بازار سرمایه جهانی و محافل استارتاپی کشورهای مختلف شده است. در ایران نیز چند سالی است که استارتاپ های "فین تک" پا به عرصه ظهور گذاشته اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، امسال، یکی از مهمترین بخش های نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه، برگزاری رویدادی در حوزه استارتاپ های مالی با عنوان Finstars است. فین استارز بزرگترین رویداد استارتاپ های مالی ایران، منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا است. در این رویداد صاحبان استارتاپ ها، شتاب دهنده ها، فرشتگان سرمایه گذار، صندوق های سرمایه گذاری جسورانه و فعالان اکوسیستم استارتاپی کشور، فرصت خواهند داشت تا در فضایی تعاملی به شبکه سازی، معرفی و فرصت آفرینی بپردازند.

فین استارز 2016، میزبان 50 استارتاپ مالی ایران، منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا خواهد بود. علاوه بر این 10 صندوق سرمایه گذاری جسورانه نیز در این رویداد حضور خواهند داشت تا فرصت های سرمایه گذاری خود را معرفی کنند. در این رویداد، فضایی به مذاکرات خصوصی سرمایه گذاران و صاحبان استارتاپ های مالی ایرانی تخصیص داده شده است.

در این رویداد، فضایی برای مشاوره در نظر گرفته شده است تا استارتاپ هایی که به دنبال مشاوره با صاحب نظران این حوزه هستند، از این فضا استفاده کرده و در جلساتی نیم ساعته با مشاور مورد نظر خود، گفتگو کنند. همچنین استارتاپ های مالی ایرانی که به دنبال سرمایه گذار هستند، می توانند با مراجعه به وب سایت فین استارز (finstars.ir) و ثبت درخواست، زمان برگزاری جلسه با سرمایه گذاران را تنظیم کنند.

یاد آور می شود، فین استارز همزمان با IRAN FINEX2016 در تاریخ 20 الی 23 تیرماه 1395 در سالن 18 محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد. طی این 4 روز ، 8 سخنرانی و میزگرد تخصصی برگزار خواهد شد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا