چهارشنبه گذشته و در مرحله اول اوراق ۴۰۰ میلیارد تومانی:

اوراق اجاره ۲۰۰ میلیارد تومانی مپنا سر رسید شد

اوراق اجاره ۲۰۰ میلیارد تومانی مپنا سر رسید شد

بازارگردانی اوراق اجاره ۲۰۰ میلیارد تومانی شرکت مپنا چهارشنبه گذشته توسط تامین سرمایه امین به دلیل سررسید شدن این اوراق به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، گروه مپنا که عنوان دار بزرگترین شرکت مدیریت پروژه­ های نیروگاهی ایران است ، با انتشار 400 میلیارد تومانی اوراق صکوک اجاره در دو مرحله به و با بازارگردانی تامین سرمایه امین، یکی از بزرگترین ناشران این اوراق در بازار اوراق بدهی شناخته می ­شود.

این شرکت اوراق فوق را در دو مرحله و به ارزش 200 میلیارد تومانی و به منظور تامین سرمایه در گردش منتشر کرده بود که شامل مرحله اول در 28 خرداد 91 با سررسید 4 ساله و سود علی­ الحساب 20 درصد و پرداخت سه ماهه بود که این اوراق چهارشنبه گذشته 27 خرداد سررسید و سود دوره سه ماهه آخر و اصل مبلغ اوراق به حساب آخرین دارندگان واریز شد.

مرحله دوم اوراق نیز  مربوط به 29 مهر 92 و با سررسید 4 ساله و سود علی ­الحساب 20 درصد و پرداخت سه ماهه منتشر شده بود که 27 مهر سال آینده سررسید خواهد شد.

با توجه به پرداخت منظم و بدون تاخیر سودهای میان­دوره­ای و همچنین پرداخت اصل مبلغ اوراق در سررسید توسط ناشر، انتظار می­رود که اوراق مرحله دوم به عنوان یکی از جذاب­ترین اوراق بهادار با درآمد ثابت مورد توجه بازار و سرمایه­گذاران قرار داشته باشد.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا