پیشنهاد 2 میلیارد دلاری مایکروسافت برای خرید لینکداین

پیشنهاد 2 میلیارد دلاری مایکروسافت برای خرید لینکداین

توافق مايكروسافت با پرداخت 26.2ميليارد دلار برای خريد لينكداين موجب افزايش قيمت سهام توئيتر شد.


به نقل از بلومبرگ، قيمت سهام توئيتر در پی ادغام لينكداين با شركت مايكروسافت با افزايش نسبی رو به رو شد. افزايش گمانه زني‌ها براي ادغام ديگر شركت‌های تكنولوژی موجب رشد قيمت سهام اين قبيل شركت‌ها در بازارهای جهانی شده است.
بر اين اساس، قيمت سهام توئيتر با رشد 3.8درصدی در نيويورك همراه شد.اين در حالی است كه، اين شبكه اجتماعی از ابتداي سال با كاهش 39درصدی قيمت سهام همراه شده بود. بر اساس اين گزارش، قيمت سهام لينكداين در سال جاری ميلادی با كاهش همراه شده بود در حالی كه سهامداران آن نسبت به توسعه اين شبكه اجتماعی بيزينسی، نااميد بودند.
اما خبر اين ادغام، قيمت سهام لينكداين را نيز با افزايش باورنكردنی مواجه كرد. اين ادغام گمانه زني‌ها را براي تصميم قديمي‌ترين شركت تكنولوژی برای خريد شركت‌های تكنولوژی جوان‌تر مثل توئيتر و يلپ بيشتر كرد.
جيمز كك مك، تحليل‌گر ارشد موسسه مالي مونز كرسپی هارت (Monness Crespi Hardt) در اين خصوص اظهار داشت: "خريد لينكداين توسط مايكروسافت فرضيات را در خصوص خريد ديگر شركت‌های تكنولوژی توسط بزرگ‌ترين شركت تكنولوژی دنيا افزايش داد و به نظر مي‌رسد شركت توئيتر نخستين شركت در اين ليست باشد."
اميد كردستانی، مدير اجرايی توئيتر در اين خصوص به بلومبرگ گفت: توئيتر در واقع يك محصول بر پايه نوآوری و بهبود است و هر آينده‌يی برای اين شبكه متصور است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا