همزمان با عرضه اولیه سهام

معاملات "گوهران امید" یکشنبه در فرابورس آغاز می‌شود

معاملات

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه گوهران امید بعد از 4 شرکت فرابورسی کاغذپارس، سرمایه گذاری مسکن الوند، حمل و نقل پارسیان و تابان هور، پنجمین شرکتی است که در سال جاری وارد بازار فرابورس ایران خواهد شد.

 

بازار فرابورس ایران در سی‌امین روز خردادماه میزبان عرضه اولیه 5 درصد سهام شرکت سرمایه‌گذاری توسعه گوهران امید خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از فرابورس ایران، نیمی از 100 میلیون سهم گوهران که برای نخستین بار در بازار اول واگذار می‌شود به معامله‌گران آنلاین اختصاص دارد و پس از کشف قیمت در اختیار این افراد قرار خواهد گرفت.

در عین حال، هریک از کارگزاری‌های عضو می‌توانند تا سقف 240 هزار سهم گوهران امید را خریداری کنند و سهم هریک از صندوق‌های سرمایه‌گذاری نیز به همین میزان خواهد بود.

این گزارش حاکی است، این شرکت از تاریخ اول شهریور 1394 با نماد "گوهران" در زیرگروه سایر واسطه‌های مالی در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شده است.

 شرکت سرمایه‌گذاری توسعه گوهران امید که 99.96 درصد سهام آن متعلق به گروه سرمایه‌گذاری امید است، از سال 1383 در زمینه سرمایه‌گذاری و خرید سهام، اجرای طرح‌های تولیدی و عملیات بازرگانی به فعالیت می‌پردازد و سرمایه‌ای معادل 2 هزار میلیارد ریال دارد.

گفتنی است، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه گوهران امید بعد از 4 شرکت فرابورسی کاغذپارس، سرمایه گذاری مسکن الوند، حمل و نقل پارسیان و تابان هور، پنجمین شرکتی است که در سال جاری وارد بازار فرابورس ایران خواهد شد.

 
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا