کرمان به جمع شعب منتخب ارزی بانک سامان پیوست

کرمان به جمع شعب منتخب ارزی بانک سامان پیوست

ارایه خدمات ارزی به تجار و بازرگانان کشور در شعبه کرمان بانک سامان آغاز شد.

به گزارش اقتصادایران آنلاین به نقل از اداره روابط عمومی بانک سامان، تمام فعالان تجاری استان کرمان از این پس می‌توانند تمام امور مربوط به اعتبارات اسنادی وارداتی، اعتبارات اسنادی داخلی، بروات اسنادی وارداتی اعم از دیداری و مدت‌دار، اعطای تسهیلات ارزی و صدور حواله ارزی را به‌طور اختصاصی در این شعبه و توسط بانکداران ارزی انجام دهند.

 
این گزارش می‌افزاید، بر اساس ساختار خدمات ارزی بانک سامان، خدمات ارز بازرگانی از طریق شعب اختصاصی و منتخب در اختیار تجار و بازرگانان کشور قرار می‌گیرد.

 
بر اساس این گزارش، خدمات ارز غیربازرگانی نیز شامل افتتاح انواع حساب ارزی برای اشخاص حقیقی و حقوقی، انتقال وجه بین حساب‌های ارزی مشتریان در بانک، تبدیل ارز، واریز و برداشت از حساب‌های ارزی، پذیرش چک‌های ارزی بانک سامان و سایر بانک‌ها، پذیرش درخواست گواهی تمکن مالی به زبان‌های انگلیسی و فارسی و فروش انواع ارز دانشجویی، مسافرتی، زیارتی، درمانی و فرصت‌های مطالعاتی در تمام شعب بانک سامان در سراسر کشور ارایه می‌شود.

 
گفتنی است، هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به یکی از شعب بانک سامان در سراسر کشور مراجعه کنند یا با مرکز سامان ارتباط به شماره 6422-021 تماس بگیرند.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا