در هفتمین دوره جایزه ملی بهره وری 1404، بانک پاسارگاد موفق به کسب جایگاه بهره ور

در هفتمین دوره جایزه ملی بهره وری 1404، بانک پاسارگاد موفق به کسب جایگاه بهره ور

بانک‌پاسارگاد در هفتمین دوره جایزه ملی بهره‌وری، به دلیل کسب جایگاه "بهره‌ور" و همچنین حضور مستمر در ادوار جایزه ملی بهره‌وری 1404، تندیس بهره‌وری را دریافت کرد.

به گزارش اقتصادایران آنلاین به نقل از روابط‌ عمومی بانک‌پاسارگاد، در هفتمین دوره جایزه ملی بهره‌وری که در تاریخ 24 خرداد سال 1395 و در محل سالن اجتماعات مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری برگزار شد، بانک‌پاسارگاد برای هفتمین سال، موفق به دریافت تندیس بهره‌وری شد.

بر اساس این خبر، ارتقای مستمر بهره‌وری و کیفیت، به عنوان یکی از راهبردهای کلان بانک‌پاسارگاد انتخاب و همواره به آن توجه ویژه می‌شود. این توجه نشان از عمق نگاه استراتژیک، دوراندیشی و اشراف کامل به تحولات اقتصادی، مدیریتی و همچنین نیازهای سازمانی بانک‌پاسارگاد به عنوان بانکی پیشرو است.   

گفتنی است جایزه بهره‌وری ۱۴۰۴ یک نظام ارزیابی است که با هدف شناسایی و تقدیر از سازمان های بهره‌ور مطابق اسناد بالادستی به ویژه تحقق اهداف سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ ایران طراحی شده‌است . این مهم در راستای برنامه چشم‌انداز بیست ساله ایران اسلامی برنامه‌ریزی شده که در آن پیش‌بینی شده‌است " در سال 1404 ایران کشوری است توسعه یافته از نظر اقتصادی علمی و فن‌آوری در سطح منطقه با هویت اسلامی و انقلابی الهام بخش در جهان اسلام و با تعامل سازنده و موثر در روابط بین الملل".
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا