اخبار بانک کشاورزی

اخبار بانک کشاورزی پرداخت بيش از 4500 ميليارد ريال وجوه خرید تضمینی گندم توسط بانک کشاورزی استان فارس

 
 مدیریت بانک کشاورزی استان فارس از ابتدای فصل برداشت تا کنون بيش از4500ميليارد ريال وجوه خرید تضمینی گندم را به حساب كشاورزان این استان واریز کرده است و این روند تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت.

 
 به گزارش روابط عمومي مديريت شعب بانك كشاورزي استان فارس ، دولت از 25 فروردين ماه امسال تا كنون 142 هزار تن گندم دوروم و 339 هزار تن گندم معمولي از كشاورزان این استان خريداري و ذخيره كرده است .

 
 این گزارش می افزاید ، كشاورزاني كه به دليل عدم اعتبار از سوي سازمان غله ، وجه گندم خود را با تاخير دريافت مي كنند می توانند از بسته حمايتي بانك استفاده کنند.

  

 پرداخت وجوه 7303 محموله گندم توسط بانک کشاورزی استان سیستان و بلوچستان

 
 از ابتدای فصل برداشت  تا  کنون وجوه خرید تضمینی بالغ بر 44هزار و 182 تن گندم ،توسط بانک کشاورزی استان  سیستان و بلوچستان به حساب  کشاورزان این استان واریز شده است.

 
 به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان سیستان و بلوچستان ، این میزان گندم به ارزش 562 هزارو 182 میلیون ریال توسط 10 مرکز خرید در قالب 7 هزار و 303 محموله  تا تاریخ 24 خردادماه 95 از کشاورزان این استان خریداری شده است که تا کنون 378 هزارو 664 میلیون ریال آن به حساب کشاورزان واریز شده است.

 
 شایان ذکر است فصل برداشت گندم در بعضی نقاط این استان تا پایان خرداد ماه ادامه دارد.

 
  
پرداخت بیش از 67 میلیارد ریال وجوه خرید تضمینی گندم توسط بانک کشاورزی استان اصفهان

 
 با استفاده از سامانه الکترونیکی بانک کشاورزی بیش از 67 میلیارد ریال بابت خرید تضمینی گندم در سال جاری به حساب کشاورزان استان اصفهان واریز شد.

 
 به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان اصفهان در سال جاری تاکنون خرید تضمینی گندم به میزان 11 هزارتن و به ارزش 144 میلیارد  و 725 میلیون ریال در مراکز خرید گندم این استان با موفقیت انجام شده است.

 
  
پیش بینی خرید تضمینی 10 میلیون تن گندم کشاورزان با عاملیت بانک کشاورزی

 
 پیش بینی می شود در سال جاری بالغ بر 10 میلیون تن گندم حاصل کشت 6 میلیون هکتار از زمین های کشاورزی با عاملیت بانک کشاورزی خریداری شود.

 
 به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، خرید این میزان گندم ، کشور را از واردات این محصول در سال جاری بی نیاز خواهد کرد.

 
پرداخت 29400 میلیارد ریال وجوه خرید تضمینی گندم به گندمکاران توسط بانک کشاورزی

 
 سخنگوی دولت در نشست هفتگی با اصحاب رسانه گفت: تا به امروز سه میلیون و 708 هزار تن گندم به ارزش 47490 میلیارد ریال از کشاورزان خریداری شده است که از این رقم تا کنون بالغ بر 29400 میلیارد ریال توسط بانک کشاورزی به کشاورزان پرداخت شده است.

 
 به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، دکتر محمدباقر نوبخت در این گفتگو اعلام کرد  مقدار خرید تضمینی گندم در این مدت نسبت به سال قبل، 22 درصد افزایش دارد.

 
 وی افزود: با سیاست دولت،  برای  ایجاد  انگیزه افزایش تولید محصولات کشاورزی و بی نیازی از واردات محصولات استراتژیک ، قیمت خرید این محصولات افزایش داده شد.

 
 
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا