بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از گندله سازی سنگان فولادمبارکه

بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از گندله سازی سنگان فولادمبارکه

در سفر وزیر صنعت ، معدن و تجارت و هیات همراه به استان خراسان رضوی ضمن افتتاح کارخانه کنسانتره سازی شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان از دیگر طرح های فولادی ، معادن منطقه وهمچنین خط لوله گازرسانی، ایستگاه راه آهن سنگان و پالایشگاه فرآورده های نفتی در شهرستانهای خواف ، فریمان ، سنگان و تربت جام بازدید صورت گرفت.

 

در اين سفر كه با همراهی مدير عامل گروه فولاد مباركه صورت گفت، نعمت زاده با حضور در پروژه های گندله سازی و فرآوری سنگ آهن فولادمبارکه از نزدیک در جریان پیشرفت این پروژه ها قرارگرفت و ضمن اظهار رضايت از روند پیشرفت پروژه ها بر بهره بردای هرچه سریع تر گندله سازی تأکید کرد.
وزیر صنعت معدن و تجارت با اشاره به سرمایه گذاری مناسب و توجیه پذیر سرمایه گذاران بخش خصوصی مانند فولادمبارکه افزود: منطقه سنگان دارای ظرفیتهای بسیار زیادی است و می تواند نقش بسیار موثری در حوزه اشتغال و درآمدزایی داشته باشد و حضور بخش خصوصی در این معادن موجب رونق و توجه به اقتصاد مقاومتی می شود.
گفتنی است در این سفر سبحانی مدير عامل گروه فولاد مباركه نیز به تشریح وضعیت موجود گندله سازی و برنامه های پیش روی این پروژه به منظور بهره برداری هرچه سریع تر پرداخت.

 

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا