مدیرعامل پارس الکتریک: برخی بدنبال بهره برداری سیاسی هستند/تولید هزار دستگاه تلویزیون در ماه گذشته

مدیرعامل پارس الکتریک: برخی بدنبال بهره برداری سیاسی هستند/تولید هزار دستگاه تلویزیون در ماه گذشته

تهران- ایرنا- مدیرعامل پارس الکتریک با تکذیب تعطیلی این شرکت، گفت: مشکلاتی همچون پلمپ کارخانه سیرجان و پرونده کارخانه کرج در کمیسیون ماده 100، مربوط به سال 1387 و زمان مدیریت های مختلف دولت گذشته است؛ در دو سال اخیر این موانع برطرف شده و پارس الکتریک در حال احیاست.

امروز در ادامه سریال های جریان سازی و سیاه نمایی علیه دولت، برخی سایت ها با انتشار خبری، مدعی تعطیلی کارخانه پارس الکتریک شدند. موضوعی که مدیران این شرکت آن را رد و از احیای دوباره این مجموعه، با اقدامات انجام شده در این دولت خبر دادند.
محمد حسن آقایی امروز (دوشنبه) در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا، اضافه کرد: تصورم این است که هجمه های رسانه ای اخیر علیه پارس الکتریک یک جریان سیاسی است؛ آن هم یک جریانی که دلسوزانه حرکت نمی کند و به دنبال بهره برداری سیاسی هستند.
وی ادامه داد: در شرایطی که کشور ما نیاز به فضای امید دارد و مردم باید نسبت به آینده امیدوار باشند، سیاه نمایی ها و ناامیدکردن مردم، نتیجه ای جز لطمه به وضعیت موجود کشور، ندارد.
مدیرعامل پارس الکتریک افزود: این مجموعه دارای کارخانه ها و واحدهایی در تهران، قزوین، سیرجان و مرند است که در زمان حاضر تولید تلویزیون و اسپیکر(بلندگو) در کارخانه قزوین، تولید لوله های جی.پی.آر GPR در شرکت عالم آرا مرند، تولید کارتن در شرکت کارتن البرز و ارایه خدمات توسط پارس الکتریک تهران در حال انجام است؛ کارخانه سیرجان که در سال 1387 پلمپ شده بود، فک پلمپ شده و بزودی کار خود را با تولید 10 هزار دستگاه تلویزیون در سال آغاز می کند.
این خبر تکمیل می شود.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا