صنوف مزاحم شهر تهران به شهرک صنعتی قرچک منتقل می شوند

صنوف مزاحم شهر تهران به شهرک صنعتی قرچک منتقل می شوند

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: تمامی صنوف مزاحم شهر تهران یا همکاری و هماهنگی اتحادیه ها و انجمن های صنفی به شهرک صنعتی قرچک انتقال داده می شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا نعمت الله ترکی روز دوشنبه در حاشیه سومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران در جمع خبرنگاران افزود: مکانی در شهرک صنعتی قرچک به منظور استقرار صنوف مزاحم شهر تهران جانمایی شده است.
وی با اشاره به اینکه براساس سرانه جمعیتی روستاهای بالای 300 هزار نفر باید به شهر تبدیل شوند اظهار کرد: براساس مصوبه جلسه امروز شورای برنامه ریز و توسعه استان تهران، روستاههای اورین و همدانک از توابع نسیم شهر به شهر ارتقا داده خواهند شد.
ترکی همچنین به بررسی روند واگذاری پروژه های دولتی استان تهران به بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: اقدامات لازم برای واگذاری 105 پروژه در بخش های مختلف آب و فاضلاب شهری ، فرهنگی و ورزشی به بخش خصوصی انجام شده است.
وی با تاکید بر اینکه استان تهران ظرفیت مناسبی برای سرمایه گذاری و مشارک بخش خصوصی در اجرای پروژه ها را دارد، خاطرنشان کرد: مشخصات تمامی پروژه ها برای جذب مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی اعلام و شرایط مناسب برای تسهیل فرایند واگذری پروژه ها به بخش خصوصی فراهم است.
رئیس مدیریت و برنامه ریزی استان تهران ابراز امیدواری کرد تا پایان سال جاری 105 پروژه موردنظر در سطح استان به بخش خصوصی واگذار شود.
ترکی همچنین به بررسی موضوع سرشماری نفوس و مسکن سال 95 در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران اشاره کرد و افزود: سرشماری نفوس و مسکن سال 95 استان تهران به دو روش اینترنتی و حضوری و در قالب دو مرحله انجام می شود.
وی با اشاره به اینکه از سال 90 سرشماری نفوس و مسکن هر پنج سال یکبار انجام می شود تصریح کرد: مرحله اول از 3 تا 24 مهر ماه امسال به صورت اینترنتی و مرحله دوم همچون دوره های گذشته به صورت حضوری از طریق تبلت و بوسیله مأموران آمارگیر اجرا می شود.
شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران امروز(دوشنبه) با حضور استاندار و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی استان تهران در محل استانداری برگزار شد.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا