اخبار و رویدادهای بانک کشاورزی

اخبار و رویدادهای بانک کشاورزی راه اندازی مزرعه 180 هکتاری پرورش ماهي با مشارکت بانک کشاورزی استان خوزستان

 
 با استفاده از تسهيلات بانك كشاورزي، مزرعه پرورش ماهي به ظرفیت 180هكتار در شهرستان خرمشهر استان خوزستان به بهره برداری رسید .

 
 به گزارش روابط عمومي مديريت شعب بانك کشاورزی در استان خوزستان،  كل سرمايه اين طرح  بالغ بر 70 میلیارد ریال است كه  50 میلیارد ریال آن توسط تسهيلات بانك كشاورزي و از محل اعتبارات صندوق توسعه ملي تامين شد.

 
 اين گزارش مي افزايد: با راه اندازي اين طرح ، زمینه اشتغال 30 نفر به طور مستقیم فراهم شد.

 
  

پرداخت 80ميليارد ريال تسهيلات مكانيزاسيون به پيمانكاران شركت كارون توسط بانک کشاورزی استان خوزستان

 
 با استفاده از تسهيلات بانك كشاورزي،8 دستگاه دروگر برداشت نيشكر تهيه و در اختيار پيمانكاران شركت كشت و صنعت نيشكر كارون قرار گرفت.

 
 به گزارش روابط عمومي مديريت شعب بانك کشاورزی در استان خوزستان،  80دستگاه دروگر برداشت نيشكر به ارزش 80ميليارد ريال و از محل اعتبار توسعه مكانيزاسيون در اختيار پيمانكاران شركت كشت و صنعت نيشكر كارون قرار داده شد.

 
 اين گزارش مي افزايد: با راه اندازي اين طرح ، زمینه اشتغال 16 نفر به طور مستقیم فراهم شد.

 
  

پرداخت بيش از 625 میلیارد ریال وجوه خرید تضمینی گندم، توسط بانک کشاورزی استان هرمزگان

 
 با استفاده از سامانه الکترونیکی بانک کشاورزی بيش از 625  میلیاردریال بابت خرید تضمینی گندم در سال جاری به حساب کشاورزان استان هرمزگان واریز شد.

 
 به گزارش روابط عمومي مديريت شعب بانك كشاورزي استان هرمزگان ، درسال جاری تا کنون واريز وجوه خريد تضمینی گندم به میزان 56 هزار تن و به ارزش 718 میلیارد ریال در14 مركز خريد گندم اين استان با موفقیت انجام شده است.

 
  

پرداخت 245میلیارد ریال وجوه گندم خریداری شده از کشاورزان توسط بانک کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد

 
 شعب بانک کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای فصل برداشت تاکنون مبلغ 245 میلیارد ریال بهای گندم خریداری شده از کشاورزان استان را پرداخت کردند .

 
 به گزارش روابط عمومي مديريت شعب بانک کشاورزي استان کهگیلویه و بویراحمد، این مبلغ در ازای خرید محصول گندم 9680  نفر از کشاورزان این استان بوده است.

  

 
واریز بیش از 1287 میلیارد ریال پول گندم کاران در شعب بانک کشاورزی استان بوشهر

 
شعب بانک کشاورزی استان بوشهر تا کنون مبلغ 1287 میلیارد ریال از وجوه خرید تضمینی گندم را به حساب13095 نفر از گندمکاران بوشهری واریز کرده اند.

 
 به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان بوشهر ،میزان خرید تضمینی گندم در سال جاری تا کنون بیش از 100 هزار تن بوده است که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 77 هزار تن افزایش داشته است.

 
 شایان ذکر است خرید در دو مرکز برازجان و خورموج به اتمام رسیده و در مرکز بوشهر (انبار چغادک ) در حال اتمام است.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا