ارائه تسهیلات به پزشکان و صاحبان داروخانه ها بدون نیاز به وثیقه ملکی

ارائه تسهیلات به پزشکان و صاحبان داروخانه ها بدون نیاز به وثیقه ملکی

نشست معاونین اعتبارات و فن آوری اطلاعات بانک مهر اقتصاد با صاحبان داروخانه ها و پزشکان دارو ساز استان سمنان برگزار شد.

به گزارش اقتصادایران آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان سمنان، ایرج نیک اختر - معاون اعتبارات و بین الملل بانک - در این نشست از فراهم شدن فرصتی مناسب برای مشتریان بانک مهر اقتصاد به ویژه صاحبان داروخانه ها و پزشکان داروساز خبر داد و گفت: این بانک به تولید کنندگان به ویژه صاحبان داروخانه ها و پزشکان داروساز تسهیلات عقود اسلامی تا سقف سه میلیارد و پانصد میلیون ریال بدون نیاز به وثیقه ملکی و تنها با ارائه سه ضامن، پرداخت می کند.

 
نیک اختر با اشاره به خدمات و تسهیلات بانک مهر اقتصاد در زمینه ی سلامت جامعه، خاطر نشان کرد: برخورداری صاحبان داروخانه ها و پزشکان داروساز از طرح های ویژه ی بانک مهر اقتصاد خدمات شایانی در روند سلامت، شادابی، امید به زندگی و خودکفایی کشور خواهد داشت.

 
نیک اختر موفقیت یک بانک را در گرو، میزان وفاداری مشتریان دانست و افزود: در سال های اخیر بانک داری شرکتی برای رفع همه جانبه نیاز مشتریان در کشور فعال شد و می تواند در جهت ارتقاء خدمات بانک داری تآثیر گذار باشد که خوشبختانه این ویژگی، نمود بارزی در بانک مهر اقتصاد دارد.

 
وی با تاکید بر تکریم بر ارباب رجوع و مشتری مداری، گفت: این نگاه در بانک مهر اقتصاد به بهترین نحو در حال انجام است و موفقیت های کسب شده این بانک نشات گرفته از برخورد شایسته ی همکاران با مشتریان و تکریم ارباب رجوع می باشد.

 
وی با یاد آوری نام گذاری امسال با عنوان "اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل"، اظهار داشت: اشتغال پایدار یکی از موضوعاتی است که مقام معظم رهبری تاکید فراوانی بر آن دارند بنا بر این بانک مهر اقتصاد با اهتمام و جدیت در اجرای عملی اقتصاد مقاومتی در نظر دارد تا در مرتفع شدن این دغدغه سهیم باشد.

 
در ادامه سید مهدی حسینی - معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک – از راه اندازی دستگاه های جدید پایانه فروش بانک مهر اقتصاد خبر داد و گفت: تنوع بخشیدن به محصولات بانک، افزایش رضایتمندی مشتریان و شرکای تجاری و حفظ جایگاه بانک در عرصه رقابت بین بانکی بخشی از اهداف راه اندازی این دستگاه ها می باشد.

 
وی افزود: بانک مهر اقتصاد در تلاش است تا در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، ضمن بهره گیری از فناوری روز در بستر IT، محصولات خود را برمحور کاهش قیمت تمام شده پول طراحی کند.

 
حسینی اظهار داشت: بانک مهر اقتصاد دارای بیش از نوزده میلیون سپرده در سطح کشور است که این حاکی از اعتماد و اطمینان مردم و خدمات مطلوب بانک می باشد.

 
وی خدمت صادقانه، ریسک پذیری و برخورداری از کارکنان متخصص و جوان را از جمله ویژگی های همکاران خود در بانک مهراقتصاد برشمرد و تصریح کرد: این بانک توانسته با سرعت بخشی بالا در پاسخ گویی به ارباب رجوع، گروه های هدف مناسبی را در جامعه شناسایی و جذب بانک کند.

 
حسین زندی مقدم - رئیس اداره امور شعب استان سمنان – نیز  هدف از برگزاری این همایش را معرفی محصولات و خدمات بانک مهر اقتصاد به صاحبان داروخانه ها، تسهیل در روند ارائه تسهیلات، استفاده از نظرات، پیشنهادات و دیدگاه های صاحبان این مشاغل و مصرف بهینه و هدفمند تسهیلات عنوان کرد.

زندی مقدم طرح صمیم مهر را یکی از طرح های ارزنده بانک مهر اقتصاد عنوان کرد و گفت: این طرح با پرداخت تسهیلات تا سقف ده میلیارد ریال، در سراسر کشور کلید خورده است.

 
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا