نعمت زاده در جریان بازدید از سنگان مطرح کرد:

برخی تقاضاهای دستگاه‌های محلی مخل کار و پیشرفت است

برخی تقاضاهای دستگاه‌های محلی مخل کار و پیشرفت است

گروه معادن >سنگ آهن - وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه معدن سنگ آهن سنگان، عسلویه دوم است، گفت: اگر مسؤولان محلی دنبال تبدیل آن به قطب منطقه هستند، باید به راه افتادن چرخ تولید در منطقه کمک کنند.

به گزارش ماین نیوز، محمدرضا نعمت‌زاده در مراسم افتتاح شرکت معادن سنگ آهن احیای سپاهان با انتقاد از دستگاه‌های محلی، اظهار کرد: بعضی از دستگاه‌های محلی فراموش می‌کنند که باید همه با هم کار کنند و بعضی تقاضاها مخل و مانع پیشرفت کار است.

وی با اشاره به گزارشات وارده به وزارتخانه تصریح کرد: اگر به دنبال پیشرفت هستیم باید فضا را ‌آرام کنیم تا زمینه‌های لازم جهت ورود سرمایه به منطقه ایجاد شود.

نعمت‌زاده با بیان اینکه معدن سنگ آهن سنگان، عسلویه دوم است، افزود: اگر مسؤؤلان محلی به دنبال تبدیل آن به قطب منطقه هستند، باید به راه افتادن چرخ تولید در منطقه کمک کنند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه با اشاره به نبود آب و برق در منطقه اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده از طرف وزارت نیرو تمام تلاش خود را جهت برطرف کردن محدودیت‌های موجود به کار می‌بریم.

وی از تخصیص اعتبارات جهت فعال ماندن چرخه تولید شرکت احیاء سپاهان خبر داد و اظهار امیدواری کرد که تا دو سال آینده شاهد افتتاح دو فاز دیگر از پروژه کنسانتره سازی شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان باشیم.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا