صنایع البرز با کسری 10میلیون مترمکعبی آب مواجه هستند

صنایع البرز با کسری 10میلیون مترمکعبی آب مواجه هستند

کرج -ایرنا- مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان البرز از کمبود 10میلیون مترمکعبی آب در حوزه صنعت این استان خبرداد.

ایرج موفق روز شنبه در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان البرز، افزود: اکنون دو هزار و 700 پروژه صنعتی داریم که با توجه به کمبود آب با مشکل توسعه واحدهای آنها مواجه شده ایم.
وی ادامه داد:دو درصد از آب استان البرز توسط صنعت مصرف می شود که 3هزار و 500 واحد صنعتی دراین استان فعال است که 40درصد اشتغال را به همراه دارد بنابراین با رفع مشکل آب صنعت می توان تاثیربسزایی در رفع دغدغه اشتغال داشت .
مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان البرز گفت: درتلاش هستیم تا سهم بیشتری از آب را باهماهنگی وزارت نیرو و وزارت صنعت معدن و تجارت به بخش صنعت برای توسعه هرچه بیشتر چرخه تولید اختصاص دهیم .
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز نیز دراین نشست تاکید کرد: به منظور رفع مشکلات حوزه اقتصاد در استان نوپای البرز لازم است هر دستگاه اجرایی یک نماینده را به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی معرفی کند .
ذبیح الله قائمی افزود: ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان البرز به جد پروژه های مربوط به این حوزه را دنبال می کند و براساس گزارشها نظارت مستمر از روند اجرایی آنها صورت می گیرد .
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع اقتصاد مقاومتی درحوزه آب برنامه های شرکت آبفای استان و آب منطقه ای اعلام شده و براساس این برنامه های برنامه ریزی هایی در دست اقدام قرار گرفته است .
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا