حسابرسی شده منتشر شد؛

نگاهی بر عملکرد یکساله "بکام"

نگاهی بر عملکرد یکساله

شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی (کابلهای مخابراتی شهید قندی) در سال مالی 94 معادل یک هزار و 155 میلیارد و 754 میلیون درآمد عملیاتی کسب کرد.

 

شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی (کابل های مخابراتی شهید قندی) در سال مالی 94 معادل یک هزار و 155 میلیارد و 754 میلیون درآمد عملیاتی کسب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی (کابل های مخابراتی شهید قندی) صورت های مالی 12 ماهه منتهی به 29 اسفندماه 94 را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، "بکام" در سال گذشته با سرمایه 600 میلیارد ریال، مبلغ یک هزار و 155 میلیارد و 754 میلیون درآمد عملیاتی بدست آورد.

از درآمد این شرکت بهای تمام ‌شده درآمدهای عملیاتی کسر شد و سود ناخالص دوره به مبلغ 266 میلیارد و 104 میلیون ریال محاسبه شد.

از سود ناخالص دوره نیز هزینه‌های فروش، اداری و عمومی و هزینه‌های عملیاتی کسر شد و سود عملیاتی برابر 99 میلیارد و 447 میلیون ریال کسب شد.

از سود عملیاتی دوره نیز هزینه‌های مالی کسر و درآمدها غیرعملیاتی اضافه شد و سود خالص دوره به مبلغ 176 میلیارد و 833 میلیون ریال رسید و بر این اساس مبلغ 295 ریال سود به ازای هر سهم محقق شد.

به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ 22 میلیارد و 895 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا