ادامه رونق معاملات تالار پتروشیمی بورس کالا؛

مصرف کنندگان مواد شیمیایی دست پر تالار را ترک کردند

مصرف کنندگان مواد شیمیایی دست پر تالار را ترک کردند

معاملات محصولات شیمیایی امروز به مانند هفته گذشته با تقاضای نسبتا بالایی برای محصولات پتروشیمی شازند پی گرفته شد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، منومروینیل استات شازند که به صورت سلف و با حجم ۸۸۰ تن عرضه شده بود، ۳۶۹۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۷۸۰ تومان و میانگین قیمت خرید آن هم ۲ هزار  ۷۹۱ تومان رقم خورد.

منواتیلن گلایکول پتروشیمی شازند نیز با حجم ۲۲۰ تن عرضه و ۲۸۴۹ تن هم تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا یک هزار و ۸۳۸ تومان و قیمت خرید آن هم ۲ هزار و ۲۲ تومان رقم خورد.

دی اتیلن گلایکول و دی اتانول آمین پتروشیمی شازند هم به صورت سلف عرضه شد. عرضه دی اتیلن گلایکول ۱۱۰ تن و تقاضای آن هم ۱۹۳۶ تن بود، قیمت پایه آن یک هزار و ۶۱۷ تومان و قیمت خرید آن هم یک هزار و ۸۰۲ تومان رقم خورد.

دی اتانول آمین هم با حجم ۱۵۴ تن عرضه و به میزان ۲۵۳ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۳ هزار و ۶۱۷ تومان و میانگین قیمت خرید آن هم ۳ هزار و ۷۱۷ تومان بود.

در همین حال دی اتیلن گلایکول فرسا شیمی امروز با حجم ۳۳۰ تن عرضه شد که ۳۰۸ تن تقاضا داشت و با قیمت پایه یک هزارو ۶۳۸ تومان معامله شد.

سودکاستیک اروند و بندرامام هم مانند هفته های گذشته با تقاضایی بیش از عرضه مواجه شد، به طوری که عرضه ۶ هزارتنی اروند ۸ هزارتن تقاضا داشت و با میانگین قیمت ۴۲۹ تومان به فروش رسید. سودکاستیک بندرامام هم ۲۵۰۰ تن عرضه و ۳۳۶۰ تن تقاضا داشت و با قیمت ۴۱۹ تومان خریداری شد.

استایرن منومر پتروشیمی پارس هم که با حجم ۲۰۱۶ تن عرضه شده بود، ۳ هزارتن تقاضا داشت و با قیمت پایه ۳ هزار و ۱۴۶ تومان خریداری شد. امروز اوره صنعتی شیراز و بنزن بوعلی سینا به ترتیب با حجم ۷۲۰ و ۲۰ تن با قیمت های پایه مورد معامله قرار گرفت.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا