واکنش آتنه فقیه نصیری در برابر هجمه ها به ترانه علیدوستی و بیکاری در جامعه و...

فرهادی، شهاب حسینی و ترانه قهرمانان فرهنگ و هنر ما هستند

فرهادی، شهاب حسینی و ترانه قهرمانان فرهنگ و هنر ما هستند

فقیه نصیری با اشاره به ارزش شخصیتهای فرهنگی از جمله فرهادی، شهاب حسینی و ترانه علیدوستی، آنها را قهرمانان فرهنگ و هنر کشور خواند و از سویی دیگر بیکاری وسیع در جامعه را باعث استقبال از فضاهای مجازی برشمرد!

مجید بهره مند
بیکاری زیاد باعث استقبال از فضاهای مجازی شده است!مجید بهره‌مند
فقیه نصیری با اشاره به ارزش شخصیتهای فرهنگی از جمله فرهادی، شهاب حسینی و ترانه علیدوستی، آنها را قهرمانان فرهنگ و هنر کشور خواند و از سویی دیگر بیکاری وسیع در جامعه را باعث استقبال از فضاهای مجازی برشمرد!
اقدام اخیر برخی از همکارانم را قبول ندارم و به شدت رد می کنم. آتنه فقیه نصیری در گفتگوی اختصاصی با سایت پارسینه ضمن بیان این مطلب گفت: نامه ای که اخیرا برخی از همکاران بازیگر آن را امضا کردند و متاسفانه رسانه ای هم شد برای من و قطعا بسیاری دیگر از بازیگران زن قابل قبول نیست؛
 
چراکه اتفاقا در حال حاضر خیلی از آنها با علم به اینکه زندگی خصوصی موفقی دارند و دارای همسر و فرزند هم هستند خداروشکر بسیار پرکارند و هیچ مشکلی هم از این بابت ندارند. فقیه نصیری در ادامه گفت: من نمی دانم واقعا این صحبت ها با چه اهدافی و از سوی چه کسانی مطرح می شود و دامن زدن به چنین شایعات بی اساسی از پایه غلط است.
 
 وی تاکید کرد : دوباره تکرار می کنم که این موضوع هیچ ارتباطی به مجرد بودن و یا متاهل بودن بازیگران زن ندارد که بخواهد دلیلی برای سرکار بودن و یا بیکاری آنها تلقی شود و از دوستانم تقاضا می کنم که فضای عرصه بازیگری را به این شکل مسموم نکنند!
 
وی در ادامه و در خصوص مطالبی که در فضاهای مجازی در رابطه با زندگی خصوصی هنرمندان، ورزشکاران و...که در حال دست به دست چرخیدن هستند گفت: امیدوارم که خداوند این دسته از افراد را به راه راست هدایت کند و آرزو می کنم جوانان ما آنقدر درگیر کار و اشتغال باشند که دیگر وقت اینکه در فضاهای مجازی سرک بکشند را نداشته باشند.
 
متاسفانه حضور در فضاهای مجازی در حال حاضر به یکی از بزرگترین تفریحات جوانان تبدیل شده و بسیاری با آن عجین شده اند که این خود یک نوع بیکاری است و البته نداشتن تفریحات سالم که امیدوارم مسئولین به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند.
 
 ایفاگر نقش "خاله سارا" که در زمان خودش یکی از سریال های پربیننده تلویزیون محسوب می شد در ادامه یادآور شد: خوشبختانه من هیچ فعالیتی در فضای مجازی ندارم و هیچ صفحه یا پیج رسمی و غیر رسمی و یا از این اصطلاحات امروزی رایج ندارم ! و اصلا هم هیچ تمایلی ندارم.
 
این بازیگر گفت: متاسفانه یکی از عمده اشکالات دسترسی آسان به شبکه ها و فضاهای مجازی، سرکشی راحت به حریم خصوصی افراد هنرمند و ورزشکاران مطرح هست که بسیار آسیب زننده نیز هست.
 
من مانده ام که گاهی اوقات برخی عزیزان که گاها" در محافل دوستانه کاری و یا خانوادگی که در کنار هم هستیم چطور به سرعت اخبار ریز و درشت فلان بازیگر و یا فلان شخصیت ورزشی، اجتماعی و یا سیاسی را رد و بدل می کنند و حتی درباره آن به بحث و بررسی می نشینند و تفسیرهم می کنند.
 
سوال من اینجاست؟ که ازدواج یا جدایی یک بازیگر و یا یک فوتبالیست چه تاثیری در زندگی شما دارد که اینقدر روی آن وقت صرف می کنید و آن را برای دیگران به اشتراک می گذارید؟!
 
آتنه فقیه نصیری درخصوص حواشی بوجود آمده در خصوص موفقیت اخیر سینمای ایران که در جشنواره کن بدست آمد گفت: به نظر من همانطور که والیبالیست های جوان کشورمان با موفقیت های کسب شده در جامعه به عنوان قهرمانان ورزشی از آنها یاد می شود، پس چه خوب که اصغر فرهادی ، شهاب حسینی و ترانه علیدوستی عزیز را به عنوان قهرمانان فرهنگ و هنر کشورعزیزمان ایران مطرح کنیم و به آنها افتخار کنیم.
 
ما باید به این دوستان احترام بگذاریم و همگی به آنها افتخار کنیم . اعتقاد دارم که حواشی بوجود آمده پس از دریافت این جایزه معتبر جهانی اصلا در شان این عزیزان نیست و در بوق و کرنا کردن موضوع خالکوبی ترانه علیدوستی و همچنین خدشه دار کردن وجاهت دریافت این جایزه توسط نمایندگان سینمای ایران به هیچ وجه زیبنده مردم ما نیست.
 
 وی در پایان از همه کسانی که نسبت به ابتلای بیماری ام.اس او واکنش نشان داده بودند تشکر کرد و گفت : از تک تک عزیزانی که با ابراز محبت و پیام های صمیمانه پر مهرشان بنده را دلگرم کردند بی نهایت سپاسگذارم و آرزوی سلامتی وتندرستی برای مردم سرزمینم دارم.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا