با تغییر عرضه کننده:

بلوک62 درصدی 3 مالک گروه بهمن باردیگر آگهی شد/ احتمال زیاد انجام معامله

بلوک62 درصدی 3 مالک گروه بهمن باردیگر آگهی شد/ احتمال زیاد انجام معامله

درپی بروز زمزمه هایی مبنی براتمام مذاکرات معامله ۶۲ درصد سهام سه مالک گروه بهمن با یک خریدار مطرح، آگهی مزایده این واگذاری با تغییر عرضه کننده منتشر شد تا "خبهمن"با رشد نسبی معامله شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، با انتشار دومین آگهی مزایده 62 درصد سهام سه مالک گروه بهمن، سهام این شرکت امروز بار دیگر مورد توجه برخی فعالان قرار گرفت و با رشد حدود 2.5 درصدی در حال معامله است.

براساس این گزارش، در مزایده قبلی و مربوط به 24 اسفند، شرکت افق نیلی خلیج فارس از طرف سه مالک اصلی "خبهمن" اقدام کرده بود اما این بار  واگذاری از طریق موسسه مالی و اعتباری کوثر ( با مدیرعاملی عیسی رضایی از مدیران و فعالان نامی بازار سرمایه ) انجام خواهد شد.

به این ترتیب، این موسسه از طرف سرمایه گذاری اندیشه فردا، فن پردازان بهمن و سرمایه گذاری توسعه انرژی هور ( مالک بیش از 27، 25 و 8.4 درصد سهام گروه بهمن با سرمایه 50.7 میلیارد تومانی ، متولی این مزایده شده است.

این درحالی است که طی هفته های اخیر زمزمه هایی مبنی بر مذاکرات شرکت قطعه ساز کروز برای خرید این بلوک مطرح شده و به نظر می رسد این بلوک مدیریتی این بار معامله شود.

مهلت حضور در این مزایده مهم تا دوشنبه 24 خرداد تعیین شده و قرار است سه شنبه 25 خرداد پاکت های مزایده بازگشایی شود.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا