مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد خبر داد:

وعده وزیر کار به بازنشستگان فولاد محقق شد

وعده وزیر کار به بازنشستگان فولاد محقق شد

گروه صنایع معدنی >فولاد - چندی پیش وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت تمامی معوقات بازنشستگان صندوق فولاد تا دهم خردادماه خبر داد که در حال حاضر با گذشت یک هفته از دهم خرداد ماه، طبق اعلام مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد این وعده به تحقق پیوسته است.

به گزارش ماین نیوز، اکبر نوروزی با بیان اینکه تمامی معوقات بازنشستگان فولاد پرداخت شده است، اظهار کرد: کل حقوق بازنشستگان فولاد تا پایان اردیبهشت‌ماه از سوی صندوق پرداخت شده و وعده وزیر کار محقق شد.

او افزود: از آنجا که در مجلس پیشنهاد شده مبلغ 1800 میلیارد تومان برای حل مشکلات مالی صندوق بازنشستگی اختصاص یابد، قرار است این رقم از محل درآمدهای عمومی دولت تهیه و در بودجه تعریف شود. به همین دلیل نباید بازنشستگان نگران حق و حقوق خود در سال 95 باشند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد افزود: به نظر می‌رسد صندوق با تزریق 1800 میلیارد تومان قدرت مالی پیدا می‌کند و تا پایان سال مشکلی در پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد نخواهیم داشت. الان هم دولت دیگر بدهی به بازنشستگان ندارد و امیدواریم حقوق خردادماه هم سر موعد خود پرداخت شود.

او با بیان اینکه وعده وزیر کار برای پرداخت کل حقوق بازنشستگان به تحقق پیوسته است، تصریح کرد: دولت تاکید بسیاری دارد تا همه بازنشستگان حقوق خود را سر موعد دریافت کنند، به همین دلیل جای نگرانی وجود ندارد، چرا که با تزریق منابع مالی جدید حق و حقوق بازنشستگان از این پس در موعد مقرر پرداخت می‌شود.

چندی پیش وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت تمامی معوقات بازنشستگان صندوق فولاد تا 10 خرداد ماه خبر داده بود و مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد نیز امیدوار بود که تمام معوقات حقوق بازنشستگان فولاد در سال 95 سر موعد خود پرداخت می‌شود. با این وجود به نظر می‌رسد مشکل صندوق بازنشستگی فولاد رفع شده و از این به بعد طبق اعلام نوروزی مدیر عامل این صندوق حقوق بازنشستگان سر موعد پرداخت خواهد شد. اگرچه صندوق بازنشستگی فولاد در پنج سال اخیر در پرداختی بازنشستگان فولاد با مشکلات بسیاری روبه‌رو بوده و از سال 92 به بعد تاخیرها به حدود چهار ماه رسیده و همین موضوع دامنه اختلافات مجلس و دولت را گسترده کرده بود.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا