تعمیق روابط اقتصادی ایران و آلمان

تعمیق روابط اقتصادی ایران و آلمان

در دیدار وزیر اقتصاد، رسانه ها، انرژی و فناوری ایالتی باورایا آلمان با معاون وزیر اقتصاد کشورمان بر تعمیق روابط دو کشور تاکید شد.

 در دیدار «ایلزه آیگنر» وزیر اقتصاد، رسانه ها، انرژی و فناوری ایالتی باورایا آلمان با محمد خزاعی معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان بر تعمیق روابط دو کشور تاکید شد.

محمد خزاعی در سخنانی در این دیدار که امروز در محل سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران برگزار شد، با مثبت ارزیابی کردن سفر های اخیر هیات‌های رسمی آلمانی به ایران پس از پایان تحریم‌های ضد ایرانی، این امر را در راستای افزایش همکاری‌های اقتصادی فی ما بین گامی مثبت ارزیابی و بر اهمیت توسعه روابط بخش های خصوصی دو کشور در حوزه های تجاری و سرمایه گذاری تاکید کرد.

رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران با اشاره به نگاه مثبت موجود به صنعت کشور آلمان از سوی دولت و بخش خصوصی کشورمان، آمادگی این سازمان را برای حمایت و زمینه سازی به منظور توسعه سرمایه گذاری آن کشور در ایران و برطرف ساختن مشکلات و موانع موجود اعلام کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان همچنین با تاکید بر اهمیت ویژه توسعه همکاری‌های بخش خصوصی ایران و آلمان، پیشنهاد تشکیل یک کمیته ویژه برای همکاری‌های دو جانبه را مطرح کرد.

«ایلزه آیگنر» وزیر اقتصاد ایالتی باواریا آلمان نیز در این دیدار، با تشکر از استقبال خوب طرف‌های ایرانی در خصوص افزایش همکاری‌های اقتصادی دو جانبه و تاکید بر رفع موانع و ارائه مشوق‌های جدید به شرکت‌های بخش خصوصی آلمان به منظور سرمایه گذاری در ایران، نسبت به تعمیق روابط دوجانبه به ویژه در بخش‌های اقتصادی دو کشور ابراز علاقه کرد.

«ایلزه آیگنر» وزیر اقتصاد، رسانه ها، انرژی و فناوری ایالتی باورایا آلمان در راس یک هیات بزرگ اقتصادی اعم از روسای شرکت‌های بخش خصوصی و علمی آلمان طی روزهای اخیر به کشورمان سفر کرده است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا