هلدینگ خلیج فارس 20درصد از سهام پتروشیمی کاویان را خرید

هلدینگ خلیج فارس 20درصد از سهام پتروشیمی کاویان را خرید

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس از خریداری 20در صد از سهام پتروشیمی کاویان خبر داد و گفت: به دنبال ایجاد تنوع در سبد سهام خود هستیم.

 

عادل نژادسلیم اظهارکرد: این شرکت به‌تازگی حدود 20درصد از سهام پتروشیمی کاویان را خریداری کرده است .
نژادسلیم افزود: پتروشیمی کاویان تامین کننده خوراک خط لوله اتیلن غرب است و چون هلدینگ خلیج فارس دارای سهم در طرح ها و مجتمع های پتروشیمی در مسیر خط لوله است بنابراین با توجه به بررسی های انجام شده 20 درصد از سهام کاویان را خریداری کردیم.
وی با بیان این که هلدینگ ،سهم های دارای ارزش را خریداری می کند گفت: همواره منافع سهامداران شرکت هلدینگ خلیج فارس را مورد توجه قرار می دهیم و هر خرید و یا فروش سهام با توجه به شرایط بازار انجام می شود.
مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس ادامه داد: سهامداران نباید با هیجان و تحت تاثیر شایعه ها اقدام به خرید و فروش سهام کنند بلکه باید با دوراندیشی و مطالعه اقدام به فعالیت کنند تا متضرر نشوند و باید بر این نکته تاکید کرد که سهام شرکت های پتروشیمی در بورس دارای ارزش بالایی است و سهامداران باید نگاه بلندمدت به سرمایه خود داشته باشند.
نژادسلیم افزود: پس از برجام فضای بازار سرمایه در مسیر بهبود شرایط قرار گرفته است و امید است در آینده بتوان جایگاه واقعی بازار سرمایه را در اقتصاد کشور شاهد بود و رونق بورس می تواند در توسعه اقتصادی کشور و حرکت به سوی رشد اقتصادی اثربخش باشد.
وی تصریح کرد: ایران دارای مزیت رقابتی در صنعت پتروشیمی است که باید از آن بخوبی استفاده کرد و هلدینگ خلیج فارس بدنبال افزایش و تنوع تولید در آینده است.
نژادسلیم ادامه داد: صنعت پتروشیمی که به دلیل بعضی چالش‌ها از اهداف برنامه چشم انداز ١٤٠٤ عقب مانده است، می تواند با همکاری، تعامل و همچنین حمایت دولت و مجلس به اهداف خود دست یابد و ما نیز آماده مشارکت فعال برای تحقق جهش دوباره در این صنعت ارزشمند هستیم.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا