منتخب مردم تهران :

وزیر کار اقدامات در مورد کارگران آق‌دره را به افکار عمومی گزارش کند

وزیر کار اقدامات در مورد کارگران آق‌دره را به افکار عمومی گزارش کند

گروه معادن - نماینده مردم تهران در مجلس دهم با ابراز تاسف از موضوع شلاق خوردن کارگران گفت: جداً باعث ناراحتی‌ است که در کشور ما چنین حادثه‌ای رخ دهد.

به گزارش ماین نیوز، سیده فاطمه حسینی نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به موضوع شلاق‌خوردن کارگران آق‌دره اظهار داشت: استمرار بی‌توجهی به اعتراض‌های کارگران و کوتاهی در ایفای نقش میانجی‌گری توسط اداره کار متاسفانه موضوع را به سمتی برد که شاهد بروز چنین رخ دادی باشیم.

او با ابراز تاسف از این اتفاق تلخ بر پیگیری این حادثه تاکید و تصریح کرد: امیدوارم وزیر محترم کار برای تنویر افکار عمومی از روند این حادثه و اقداماتی که وزارت کار در این مورد انجام داده است، گزارشی به افکار عمومی ارائه کند.

منتخب لیست امید در مجلس دهم با یادآوری ماموریت سه‌جانبه‌گرایی وزارت کار و نقش میانجی بین کارگر و کارفرما تاکید کرد: مطلوب این است که بستر لازم جهت مطلع شدن از اعتراض‌های صنفی و رسیدگی به موقع نسبت به این اعتراض‌ها مهیا شود.

حسینی متذکر شد: انتظار می رود با حساسیت و هوشیاری نسبت به احقاق حقوق کارگران زحمتکش اقدام شود تا از تکرار حوادثی این چنینی که تنها دستمایه‌ تبلیغات علیه نظام می‌شود، جلوگیری به عمل آید.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا