به منظور افزايش رضایتمندی مشتريان

قابليت هاي جديدي به باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران افزوده شد

قابليت هاي جديدي به باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران افزوده شد

بانك صادرات ايران در پی استقبال هموطنان ارجمند و با هدف افزايش رفاه حال مشتريان محترم نسبت به انجام تغييرات و ايجاد امكانات جديد در ساختار عملیاتی باشگاه مشتريانش اقدام نمود.

به گزارش اقتصادایران آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، پیش از این به منظور برقراری ارتباط تعاملی بین بانک و مخاطبان و همچنین پاسخ‌ گویی بیشتر به خواسته ‌ها و نیازهای مشتریان نسبت به ایجاد باشگاه مشتریان اقدام نموده و در قالب آن طرح‌ های متنوعی از قبیل: طرح کلیک، طرح هفت‌سین و ... معرفی شده است. این بانك به منظور ترویج بانکداری نوین و ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای هموطنان گرامی نسبت به انجام تغييرات و ايجاد امكانات جديد در باشگاه مشتريان اقدام نموده است. بر اين اساس هموطنان مي توانند با مراجعه به وب سایت باشگاه مشتریان به نشانی:club.bsi.ir  علاوه بر امکاناتی كه قبلاً دريافت مي نمودند از خدماتي همچون: امكان مشاهده ليست انواع حساب و كارت هاي متصل به هر حساب مربوط به شماره مشتري موثر در سامانه، مشاهده امتياز هر طرح، مشاهده معدل ٣ ماهه  امتياز حاصل از منابع و... نيز بهره مند گردند.

 اين گزارش مي افزايد بانك صادرات ايران در جهت ایجاد انگیزه بیشتر و افزايش رضايت مندي مشتريان با انجام قرعه‌کشی در میان مشمولين طرح هاي كليك و هفت سين در تيرماه جوایزی به ارزش ١٠ میلیارد ریال به برندگان اهدا خواهد کرد.

 بر اساس طرح كلیک باشگاه مشتریان بانك صادرات ایران کلیه اشخاص حقیقی که دارای حداقل یک حساب در این بانک هستند و یا نسبت به افتتاح حساب اقدام می‌نمایند، با استفاده از درگاه‌های الکترونیکی و انجام تراکنش‌های غیرحضوری می توانند امتیاز کسب نمایند. امتیاز هر فعالیت در طرح کلیک براساس جدول جامع امتیازی بخش بانکداری الکترونیکی مندرج در وب سایت باشگاه مشتریان به نشانیclub.bsi.ir محاسبه گردیده و مشتریان گرامی می‌توانند با مراجعه به سایت یادشده ضمن ثبت نام در باشگاه مشتریان امتیاز قابل کسب از هر فعالیت در طرح کلیک را مشاهده نمایند و با حضور در قرعه کشی از جوایز این طرح شامل دو دستگاه خودروی هیوندای ٣٥IX، ١٠٠ عدد کمک هزینه خرید لپ تاپ، ٢٠٠ عدد کمک هزینه خرید گوشی هوشمند، ٢٠٠ عدد کمک هزینه خرید تبلت و ٢٠٠ عدد کمک هزینه خرید ساعت مچی هوشمند برخوردار شوند.

بر پایه طرح هفت سین سپهر که از سوی باشگاه مشتریان این بانک طراحی و ارایه شده است امتیازات حساب های ریالی کلیه مشتریان زیر ١٨ سال که  در بهار سال ٩٥  اقدام به افتتاح حساب و یا افزایش موجودی خود کنند محاسبه می شود و برابر امتیاز کسب شده از شانس برنده شدن یک دستگاه خودرو سورن، هفت سفر جهانگردی، هفت سپرده گنجینه سپهر به ارزش سی میلیون ریال، سکه بهار آزادی و هفت سپرده بلند مدت در قرعه کشی برخوردار می شوند.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا