یک سایت خبری فولادی مدعی شد:

مذاکرات لیبرتی برای خرید سهام فولاد هرمزگان

مذاکرات لیبرتی برای خرید سهام فولاد هرمزگان

گروه صنایع معدنی >فولاد - یک سایت خبری خارجی در حوزه فولاد مدعی شد که شرکت کامودیتی لیبرتی (Liberty) درصدد خرید سهام شرکت فولاد هرمزگان است.

به گزارش ماین نیوز، براین اساس سایت خبری Steelbb از برنامه‌ها و اقدامات شرکت کامودیتی لیبرتی (Liberty) برای بدست آوردن یک شرکت ایرانی تامین کننده مواد اولیه برای کارخانه نورد گرم جدیدش در نیوپورت انگلیس خبر داده است. به گونه‌ای مجموعه مذکور در تلاش برای توافق با یکی از کارخانه‌های ساخت تختال ایرانی است.

این شرکت اقداماتی به منظور خرید یا تملک بخشی از سهام یک شرکت ایرانی را تائید کرده است که ظاهرا شرکت فولاد هرمزگان که یک کارخانه تختال 6.1 میلیون تن در سال است و در مالکیت کامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان قرار دارد، مجموعه مدنظر شرکت لیبرتی است و این شرکت خارجی در نظر دارد تا 50 درصد از سهام فولاد هرمزگان را بخرد.

این در حالی است که عدم رفع مشکلات موجود بر سر راه نقل و انتقالات بانکی موجب شده تا شرکت لیبرتی علیرغم علاقمندی خود نتواند در راستای خرید سهام شرکت فولاد هرمزگان اقدام کند و مجموعه مذکور در انتظار امکان انجام مراودات بانک های اروپایی با بانک های ایرانی در دوران پسابرجام است.

اين مذاکرات جهت خرید شرکت فولاد هرمزگان به عنوان تامین کننده مواد اولیه مصرفی براي کارخانه نیوپورت انگلیس تاكنون نهايي نشده است و انجام آن منوط به كاهش ريسك مراودات بين‌الملي ايران و برقراري ارتباط بانكهاي بزرگ اروپايي با بانكهاي ايران است.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا