توسط چهره معروف حسابداری دو نفر دیگر منتشر شد:

کتاب مهندسی مالی با ۶۰ استراتژی معاملاتی کاربردی اختیار معامله

کتاب مهندسی مالی با ۶۰ استراتژی معاملاتی کاربردی اختیار معامله

کتاب مهندسی مالی (مرجع جامع ابزار اختیار معامله) توسط استاد دانشگاه و چهره معروف حسابداری، یک فعال بازار سرمایه و یک نفر دیگر با ۶۰ استراتژی معاملاتی کاربردی اختیار معامله منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در راستای گسترش ادبیات مالی و کاربرد هرچه بیشتر دانش روز دنیا در جامعه مالی کشور، کتاب مهندسی مالی (مرجع جامع ابزار اختیارمعامله)، به اهتمام فریدون رهنمای رودپشتی(استاد دانشگاه، چهره معروف حسابداری، معاون اجرائی و رئیس دفا‌تر حوزه ریاست دانشگاه آزاد و از اعضا موسس انجمن مالی اسلامی)، جعفر جولا ( از فعالان بازار سرمایه و عضو هیات مدیره مپنا) و عادل افخمی (معاون سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم) مشتمل بر پنج بخش و در چهارده فصل به رشته تحریر درآمده است.

این کتاب توسط انتشارات ترمه به چاپ رسیده و بطور ویژه بر قراردادهای اختیار معامله (Option) متمرکز است و این ابزار را به شکل مبسوط از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار می‌دهد.

همچنین در جهت فراهم‌سازی مقدمات کاربرد این ابزار در کشور و آشنایی عمیق‌تر دانشجویان و علاقه‌مندان به حوزه‌های جدید مالی، بیش از 60 استراتژی معاملاتی کاربردی اختیار معامله در این کتاب مورد مطالعه قرار گرفته است.

امید آن می رود که این مجموعه سرآغازی برای مطالعه جامع و اختصاصی سایر ابزارهای مدرن و پرکاربرد مالی و همچنین افزایش درک عمومی جامعه مالی کشور از مباحث روز این رشته باشد.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا