یک کارشناس اعلام کرد:

بی توجهی بورس به رویدادهای مثبت و پاشنه آشیل کنونی بازارسهام

بی توجهی بورس به رویدادهای مثبت و پاشنه آشیل کنونی بازارسهام

یک کارشناس با اعلام اینکه بازار چندان وقعی به رویدادهای مثبت ننهاده و منتظر محرک قوی‌تری است، پاشنه آشیل کنونی بازارسهام را وضعیت نامناسب نقدینگی و حجم معاملات دانست.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مجتبی شهبازی مدیر معاملات کارگزاری بانک پاسارگاد با اشاره به وضعیت بازار سهام در هفته گذشته و با بیان اینکه پیش‌بینی روند بازار برای فعالان بسیار سخت شده، به شرق اعلام کرد از هفته‌های پیشین امید بود با توجه به زمزمه کاهش سود بانکی، شروع به کار مجلس، تک‌نرخی‌شدن ارز، افزایش قیمت نفت، موفقیت دولت در وصول مطالبات خارجی، برگزاری مجامع سالانه شرکت‌ها و گزارش‌های هیأت‌مدیره و انتشار چشم‌اندازهای شرکت‌ها ، موجب رشد و تحرک بیشتر در بازار سرمایه شود. اما گویا بازار خیلی وقعی به این موارد ننهاده و کماکان منتظر محرک قوی‌تری است.

پاشنه آشیل بازار فعلا وضعیت نامناسب نقدینگی و حجم معاملات است. در کنار تمامی نواقص موجود اطلاع‌نداشتن فعالان اقتصادی از برنامه مشخص تیم اقتصادی دولت برای یک‌ سال باقی‌مانده از عمر این دولت را هم باید اضافه کرد.

از اخبار حاشیه‌ای این روزها می‌توان به برگزاری مجمع سالانه فرابورس و بورس انرژی اشاره کرد که تغییراتی را در هیأت‌مدیره این دو شرکت به همراه داشته است. به‌هرحال باید منتظر ماند و دید در روزهای باقی‌مانده از فصل مجامع و آغاز‌به‌کار مجلس جدید، تحرک جدیدی به وجود می‌آید یا نه؟

انتهای پیام

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا