انتشار مقاله‌ای درباره معادن سنگان در Mining Engineering

انتشار مقاله‌ای درباره معادن سنگان در Mining Engineering

گروه معادن >سنگ آهن - مقاله‌ای درباره معادن سنگ آهن سنگان در سایت معتبر Mining Engineering به چاپ رسید.

به گزارش خبرنگار ماین نیوز، عنوان این مقاله که توسط دو نفر به نام‌های جی کرچمان (Kretschmann, J) و آر امیری ( Amiri, R) به زبان انگلیسی به نگارش درآمده، "معادن سنگ آهن سنگان: الگویی برای توسعه پایدار در ایران" است.

در چکیده این مقاله آمده است: "معادن سنگ آهن سنگان در شمال شرقی ایران و در نزدیکی مرز این کشور با افغانستان قرار گرفته‌اند. این معادن دارای ذخایر زمین شناسی میزان 1.2 میلیارد تن سنگ آهن عمدتا از نوع مگنتیت هستند که عیار آنها بین 27 تا 61 درصد متغیر است. دولت ایران برنامه گسترده‌ای را برای توسعه معادن سنگان با مشارکت شرکت‌های خصوصی به منظور پاسخگویی به نیاز روزافزون صنعت فولاد این کشور به اجرا درآورده است. از سوی دیگر توسعه پایدار به یکی از مفاهیم اخلاقی تاثیرگذار در فعالیت‌های معدنی در همه نقاط دنیا تبدیل شده است. اگرچه رسیدن به توسعه پایدار در فعالیت‌های معدنی بدون رعایت اصول و ضوابط آن ممکن نیست. در این مقاله به توصیف آخرین وضعیت معادن سنگ آهن سنگان پرداخته شده است و اینکه چه فعالیت‌هایی در زمان توسعه این معادن به منظور رسیدن به توسعه پایدار انجام شده است."

برای دریافت متن کامل این مقاله می‌توانید به اینجا مراجعه کرده و با عضویت در سایت از طریق پرداخت حق اشتراک به اصل مقاله موردنظر دسترسی پیدا کنید.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا