در بازدید مدیرعامل بانک پارسیان و هیات همراه به همراه استاندار از صنایع مازندران مطرح شد؛

حمایت از صنعت و تولید داخلی، رسالت اصلی بانک پارسیان

حمایت از صنعت و تولید داخلی، رسالت اصلی بانک پارسیان

دکتر پرویزیان : تامین مالی صنایع و حمایت از تولید داخلی، رسالت مهمی است که در شرایط کنونی و با بهبود شاخص های پولی وبانکی، باید مورد توجه بانک ها باشد و در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی می بایست منابع بانک را به سمت حمایت از صنعت و تولید داخلی هدایت کنیم.

دکتر پرویزیان : تامین مالی صنایع و حمایت از تولید داخلی، رسالت مهمی است که در شرایط کنونی و با بهبود شاخص های پولی وبانکی، باید مورد توجه بانک ها باشد و در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی می بایست منابع بانک را به سمت حمایت از صنعت و تولید داخلی هدایت کنیم.به گزارش اقتصادایران آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان،دکتر کورش پرویزیان، دکتر سمیعی ن‍ژاد مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری پارسیان و هیات همراه در سفر به استان مازندران به همراه استاندار و دیگر مقامات استان، ضمن بازدید از کارخانه فولاد البرز ایرانیان، برحمایت از صنعت و تولید کشور تاکیدکردند.
 مدیرعامل بانک پارسیان در بازدید از صنایع استان مازندران با اشاره به سیاست بانک پارسیان در حمایت از صنایع و تولید داخلی گفت: تامین مالی صنایع و حمایت از تولید، رسالت مهمی است که در شرایط کنونی و با بهبود شاخص های پولی وبانکی، باید مورد توجه بانک ها باشد و البته باید دقت شود که با اعتبارسنجی صحیح و دقیق از انحراف منابع و تبدیل آن به مطالبات معوق جلوگیری کرده و با دقت و هدف گذاری درست، منابع را در جهت حمایت از صنایع استان های سراسر کشور به کار بگیریم..
وی خاطر نشان کرد : بانک های کشور می توانند در سایر برنامه های اعتباری و خدماتی خود، در راستای نهضت حمایت از تولید داخلی و اشتغال پایدار و ایجاد رونق و خروج از رکود، اقدام کرده و از طریق ارایه خدمات گوناگون و گسترده، مردم را به مشارکت مولد و پایدار تشویق کنند و از سپرده گذاری گرفته تا دریافت تسهیلات بانک ها، مصرف مردم و تقاضای اقتصاد، را باید به سمت حمایت از تولید داخلی هدایت کنیم و این مجموعه از فعالیت ها ضمن کمک به خروج غیر تورمی از رکود، اهداف اقتصاد مقاومتی را نیز محقق می کند.
قدردانی ازکارکنان شعب
پرویزیان و هیات همراه همچنین به منظورارزیابی عملکرد و بررسی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود، ضمن بازدید از شعب بانک پارسیان در شهرهای بابل، آمل، قائم شهر، ساری و بلوار خزر، از نزدیک با کارکنان شعب و مشتریان به دیدار و گفت وگو پرداختند.
مدیرعامل بانک پارسیان در این بازدید با تقدیر از تلاش های موثر مدیران و کارکنان بانک پارسیان در استان مازندران بر لزوم توجه به کاهش هزینه ها، افزایش توان داخلی بانک و توسعه و تقویت بخش فناوری تاکید کرد و افزود : رضایت مردم، مهم ترین دستاورد بانک ها و از جمله بانک پارسیان در ارائه خدمات متنوع بوده است و بانک پارسیان باتکریم مشتری، خلاقیت و نوآوری در جهت تولید و عرضه محصولات و خدمات مدرن بانکی، به گونه ای عمل می کند که نیاز اقشار مختلف مردم، صنایع و تولیدات مختلف، خدمات و بخش های مختلف اقتصادی را تامین کرده و با جلب رضایت مردم و فعالان اقتصادی، مشکلات وچالش های موجود کشور را کاهش دهد و می بایست همواره توجه داشته باشیم که مردم و سپرده گذاران و خدمات گیرندگان در سراسر کشور، سرمایه اصلی بانک ها هستند.
کاهش مطالبات معوق محور نخست سیاست های بانک پارسیان
مدیرعامل بانک پارسیان در ادامه افزود: یکی از مهم ترین سیاست ها و برنامه های بانک پارسیان در مقطع کنونی، سودآوری و افزایش دسترسی به منابع بانکی از طریق کاهش مطالبات معوق است. با آزاد شدن حجم زیاد سرمایه‌های قفل شده علاوه بر باز شدن دست بانک برای پرداخت تسهیلات بیشتر به تولیدکنندگان، در بعد کلان نیز این اقدام موجب رشد اقتصادی و کاهش تورم خواهد شد.
دکتر پرویزیان درادامه بر لزوم پیگیری مستمر وصول مطالبات معوق و سررسید گذشته تاکید کرد و افزود : اگر بانک ها به تدریج مطالبات معوق خود را کاهش دهند و دسترسی بیشتری به منابع خود داشته باشند، از طریق گردش مالی مناسب می توانند ضمن تامین نیاز واحدهای اقتصادی، ایجاد رونق نسبی در بخش های مختلف، امکان سودآوری و درآمد بیشتری را داشته باشند و رضایت سهامداران، سپرده گذاران و مردم را نیز افزایش دهند.
در این سفر صنعتی نژاد معاون اجرایی، خلیل پور مدیرامورشعب و خسروی راد مدیر سازمان و روش های بانک پارسیان، دکتر پرویزیان را همراهی کردند.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا